NYX Far Paleti | Chilling adventures of Sabrina

Chilling adventures of SABRİNA🖤
Küçüklüğümden beri Cadı Sabrina’yı çookk severimm. Netflix'teki tüm sezonlarını izledim... Hiç bitmesin isterdim ancak bitti, hem de hüzünlü bir şekilde... Lakin Nyx sayesinde Sabrina hayatımın hep bir parçası olacak artık.
Trendyol'da gezinirken NYX ile işbirliği yaparak şahane ötesi bir koleksiyon çıkarttıklarını gördüm. Ben aldığımda mağazalarda bile satışı yoktu. Sadece Trendyol’da satıştaydı. Üstelik güzel bir indirim de mevcuttu. Alışverişimin yanında makyaj çantası ve sticker da gönderildi.
Bu far paleti benim şu zamana kadar sahip olduğum en güzel makyaj ürünü olabilir. Renklerin güzelliği, farların yapısı, dokusu, pigmenti şahane!! Paletteki her rengin adının elbette ki güzel bir anlamı var. Diziyi izleyenler anlayacaktır ki paletteki farların isimlerinin her biri dizinin karakterlerinin isimlerinden oluşuyor. Üstelik boyutu fotoğraflarda belli olmasa da bir hayli büyük ve resmen ömürlük bir palet. Tabii far paleti diyorum ama içerisinde 2 allık 1 aydınlatıcı da bulunuyor.
Çookkk güzelsin çookkk...
Renkleri, dokusu, pigmenti, boyutu, ambalajı her şeyiyle şahane bir palet. Tozutma problemi yok denecek kadar az, farlar pudra dokuda oldukları için bir tık tozutma yapmaları çok normal, tüm farlarda ortak özelliktir. Kalıcılığı ise son derece başarılı. Uzun saatler boyunca hatta daha doğrusu ben makyajımı silene kadar duruyor, çizgilere/göz kapağına birikme ya da uçma gibi sorunlar oluşturmuyor. Renkler çok pigmentli. Görünen renk kolayca uygulanabiliyor. Gerçekten bu palete aşık oldum.
İster gece ister gündüz makyajına uyum sağlayabilecek aşırı kült, harika renkler barındırıyor. Eğer bir yerlerde bir gün denk gelirseniz hiç şüphe etmeden alın derim. Bu far paleti sayesinde artık yeni bir fara ihtiyaç duymuyorum resmen elim ayağım oldu. Ancak tabii ki deneyimleyip sizlere ürün sunabilmek adına yeni farlara da şans veriyorum, işimiz bu :)
Okuduğunuz için teşekkürler, blog yazmayı çok özlemişim, baya bir ara verdiğim doğrudur ama ben geri döndüm! Yorumlarınız benim için çok değerli, yazma isteğimi daha da artırıyor... Bunu sakın unutmayıınn... Sevgiler, ben Hülya, Officialhulya :) XOXO

Beni sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın!! :)
Instagram: *tıktık
Tiktok: *tıktık
Youtube: *tıktık

Yorumlar

Popüler Yazılar