MAC | Studio Fix Fluid Fondöten ve Pro Longwear Concealer

Bazı konularda macera aramaya gerek olmadığını düşünüyorum... Özellikle bir şeyin en iyisini bulmuşken. Bana en iyi fondöteni ve kapatıcıyı soracak olursanız, MAC'de derim!

Mac, Studio Fix Fluid fondöten; spf 15 içerdiği için güneşe karşı koruma sağlıyor. 64 renk seçeneği ile cilt tonuma en uygununu bulabildim. Özellikle açık tenlilerin en büyük yaşadığı problem bu bence… asla tenime uyan tonu bulamıyordum.
Fondötenin yapısı ne çok yoğun ne de çok akışkan. Uygulaması oldukça pratik ve ciltte kalıp şekilde durmuyor, pudralı bitişe sahip. Bu sebeple pudralama ihtiyacı da duymuyorum. Tüm gün cildimde akma, kusma vb yapmadan duruyor. Kapatıcılığı tek kelimeyle mükemmel!

Ancak kuru ciltler bu fondöteni uygulamadan önce cildini iyi nemlendirmeli. Fondötenin bitişi pudralı, kadifemsi olduğu için pul pul görünmeye de meyilli. Önceden uyarayım sonra ben bu fondöteni sevemedim demeyin. Teknik çok önemli... İyi nemlendirilmiş ciltte resmen porselen gibi duruyor, daha ne olsun!
Ayrıca pompalı kapağı ek olarak satın almanız gerekiyor. Kendi kapağı pompalı değil, lök diye bol bol akmasını istemezseniz fondötenle beraber bu pompa kapağı da alın derim, aklınızda bulunsun.

Mac, Pro Longwear concealer; bir tık daha yoğun kıvamlı, uygulaması yine oldukça pratik. Sabitlemeye ihtiyaç duymuyorum çünkü kendisi sabitleniyor ve tüm gün oynamıyor. Zaten 15 saat kalıcılık özelliği mevcut ve bunu yerine getiriyor. Ben çoook nadir bir kapatıcıdan memnun kalırım, bu ise en memnun kaldığım kapatıcı. Kızarıklık ve bolca koyuluk içeren göz çevreme şifa gibi geldi resmen, rüya gibi bir şey... Normalde kapatıcıları kat ve kat uygularken bu ürünle tek sürüşte mükkkemmmmeeel etki ortada :)

Kusursuz bir cilt görünümü için bu ikiliye bakın derimm. Özellikle özel günlerde kesinlikle ikisi de vazgeçilmezim. İyi muhafaza ettiğiniz taktirde bereketli oldukları için uzun süre sizi götürecektirler.

Okuduğunuz için teşekkür ederimm, kendinize iyi bakııınn... Ben Hülya, Official Hülya :) XOXO

Beni sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın!! :)
Instagram: *tıktık
Tiktok: *tıktık
Youtube: *tıktık

Yorumlar

Popüler Yazılar