MAC | Extra Dimension - Sweets For My Sweet Allık

Bir MAC favorisi ile daha sizlerleyim...

Extra Dimension allık serisi ışığı yansıtan, pürüzsüz bir cilt etkisi oluşturma özelliklerine sahip.
Benim tercihim “sweets for my sweet” pembenin en güzel tonu oldu, içerisinde mercan ve nar çiçeği tonları barındığını da düşünüyorum sade bir pembe değil.

Oldukça yoğun pigmentli gibi gözükse de hatta parmağa bile alındığında yoğun gelse de cilde uygulandığında çok doğal bir görüntü ortaya çıkıyor.
Cilde rahatlıkla homojen bir şekilde dağılıyor, kalıp şeklinde durmuyor.
Yoğunluğunu tercihe göre ayarlayabiliyor olmak bence harika bir özellik.
Cilt tonum oldukça açık olduğu için bu ton allıklar baya koyu, kötü bir pembe duruyorken bu allıkta asla öyle bir görüntü sorunu yaşamadım. Doğal yansımalarının da olması aşırı tatlı ve doğal bir görüntü oluşturuyor.

Hatta yapısı itibariyle Nars-Orgasm’a da benzettim. Aynı ton değiller ancak duruşları, bitişleri çok benzer.
Kalıcılığı da oldukça başarılı makyajımı silene kadar cildimde duruyor!!
Bu allık serisi gerçekten şahane, 10 farklı tonu bulunmakta.
Size en uygun olanını ve en yakışanını mağazalardan rahatlıkla tespit edebilirsiniz.
Sizin favori allığınız hangisi? Daha önce MAC'in herhangi bir allığını kullanmış mıydınız? Yorumlarda buluşalım...
Okuduğunuz için teşekkür ederim, sevgilerimlee :) Ben Hülya, Official Hülya :) XOXO

Beni sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın!! :)
Instagram: *tıktık
Tiktok: *tıktık
Youtube: *tıktık

Yorumlar

Popüler Yazılar