MAC | Eye Brows Big Boost Fibre Gel Kaş Maskarası

Herkese selaamm!! Renkli kaş maskarası çok nadir kullanan bir insan olarak bugün ilk kez renkli bir kaş maskarasından bahsetmeye geldim!!

Saç ve kaş rengim açık olduğu için denediğim renkli kaş maskaralarının aşırı koyu kalması sonucu resssmen nefret ettiğim bir makyaj ürünü olmuştu... Bu yüzden yakınından-uzağından geçmiyordum. Ancak MAC mağaza çalışanının bir kere deneyelim demesi üzerine ve deneme sonucu gördüğüm görüntüye hayran kalınca hemen aldım, kullandım ve hala çok severek kullanıyorum, yerini de bir başkası alabilir mi hiç bilmiyorum?!

Öncelikli olarak, yeteri kadar övülmediğini düşündüğüm bir ürün! Suya dayanıklı mikro lifli jel formülü ile kaşlara 24 saat kalıcı renk ve dolgun görünüm veren bir kaş maskarası.

Kaşlarımın yapısı ince olduğu için de bu tarz ürünlerle pek anlaşamazdım, tüm kaşlarımı tenime yapıştırdıkları için ortaya çıkan görüntü hoşuma gitmiyordu. Ancak bu ürün kaşları öyle teninize yapıştırıp, kaştan ziyade dövme görüntüsü verenlerden değil, o sahte, yapay görünüm asla oluşmuyor.

Diğer önemli özelliklerden birisi de kaş rengime harika şekilde uyum sağlıyor. Kaşlarımı olduğundan koyu veyahut açık göstermiyor, tam benim rengim. Bu yüzden çok doğal gözüküyor. 

İçerisinde lifler bulunduğu için boşlukları da harika şekilde dolduruyor ve sabitliyor. Sabitlemesi de çok başarılı asla düşme yaşamıyorum. Yapan yapmış ben daha ne diyeyim.
Eğer sizler de renkli kaş maskarası konusunda benim gibi çekimserseniz ve aklınızda çılgın sorular varsa bütün hepsini bir kenara atıp bu kaş maskarasına bir şans verebilirsiniizzz.

Ummmarıım işinize yarayan bir yazı olmuştur, kendinize iyi bakın, sevgilerimle... Ben Hülya, Official Hülya :) XOXO

Beni sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın!! :)
Instagram: *tıktık
Tiktok: *tıktık
Youtube: *tıktık

Yorumlar

Popüler Yazılar