Bobbi Brown | Long Wear Gel/Jel Eyeliner

Herkese sellaammm!!

Eyeliner çekmek ya da çekememek bütün kadınların önemli sorunsallarındandır. Bugün sizlere bu zamana kadar nerelerdeydin bebek dedirtecek bir üründen bahsetmeye geldim.

Eyeliner çekemeyen herkese rahatlıkla eyeliner çektirebilecek bir ürün! Bu kadar da iddialıyım! Bobbi Brown'ın baya geç tanıştığım ama favorim olan eyelinerı oldu.

Cam şişede geliyor. Jel eyeliner olarak geçiyor. 12 saat suya, tere ve neme dayanıklı. Eyeliner fırçası ile aşırı rahat şekilde, uğraşmadan, kolayca, kusursuz eyeliner çekebilmeyi sağlıyor. Rengi görüldüğü üzere simsiyah ve uyguladığınızda da aynı siyahlığı tek seferde elde edebiliyorsunuz. Kalıcılığı da muazzam. Gün boyunca akma, dağılma ya da bulaşma yapmıyor. Daha ne olsun! Kesinlikle şans vermeye değer bir ürün.

Bu ürünü sadece eyeliner çekmek için değil aynı zamanda smokey eyes makyaj yapmak için de tercih edebilirsiniz. Göz üstüne harika şekilde oturuyor ve hızlı davrandığınız taktirde gayet güzel dağılıp o buğulu-smokey görüntüyü veriyor. Birçok makyaj artisti de bu ürünü hem buğulu-smokey göz makyajlarında hem de eyeliner uygulamalarında tercih ediyor. E ben de kullanınca bi makyaj artisti olmasam da hak verdim :)

İhtiyacınız dahilinde çekinmeden şans vermeniz gerektiğini düşündüğüm bebbek gibi bir ürün...

Ummmarıım işinize yarayan bir yazı olmuştur, kendinize iyi bakın, sevgilerimle... Ben Hülya, Official Hülya :) XOXO

Beni sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın!! :)
Instagram: *tıktık
Tiktok: *tıktık
Youtube: *tıktık

Yorumlar

Popüler Yazılar