Loreal Paris | Saf Kil - Detoks maskesi ve Siyah nokta karşıtı maske

Heeyyoo!!

Son zamanlarda çokk severek kullandığım ve aslında kullanmak için ne kadar geç kaldığımı anladığım maskelerden bahsetmeye geldim. Loreal Paris'in Saf Kil serisi ile cildinin ihtiyacına yönelik çeşitleri alıp, etkileri gözlemleyebilirsin.

Saf Kil, Detoks maskesi en en en favorim oldu. Anında detoks için 3 saf kil + kömür mucizesi... 
Mıknatıs özelliği sayesinde kir ve pürüzleri çeken formüle sahip. Siyahımsı, füme tonlarında olan bu maske ciltte kuruduktan sonra açık gri renge dönüşüyor. Kokusu da oldukça hoş, beni rahatsız etmedi ama parfümlü olduğunu bilmelisiniz.
Cildime uyguluyorum sadece 5 dakika bekletiyorum ve duruluyorum. Eğer fazla bekletirsem cildimi epey kızartıyor o sebeple bunu da belirtmeliyim ki kuvvetli bir maske olduğundan dolayı uzun süre bekletmeyin. Cildimi kurutmadan, gerginleştirmeden tertemiz, pırıl pırıl yapıyor. Tüm pürüzleri götürüyor. Cildim anında tertemiz, aydınlanmış ve pürüzsüzleşmiş oluyor.
Aktif sivilcem varsa anında söndürüyor. Ve diğer en güzel olayı; siyah noktalar üzerinde de çok etkili, ilk kullanımdan itibaren siyah noktaları temizlediğini gözlemlemek mümkün. Gerçekten çok ama çok memnunum mutlaka bu maskeye bakmanızı tavsiye ederim, sonrasında teşekkür edersiniz.

 Saf Kil, Siyah nokta karşıtı maske; siyah noktalardan arınmak için 3 saf kil + su yosunu özü içeriyor. Gözenek sıkılaştırma vaadi de bulunan bu maske diğer detoks maskesi kadar kuvvetli değil. Maskenin rengi mavimsi, morumsu tonda, kokusu detoks maske gibi. Cildime uyguladığım bu maskeyi 15-20 dk bekletiyorum ve duruluyorum. Yapısı kremsi olduğu için herhangi bir problem yaşamadan rahatlıkla daha uzun süre bekletebiliyorum. Siyah noktalardan arınmak için aman aman etkili olduğunu söyleyemem bunun için alacaksanız bence ilk bahsettiğim detoks maskesine bakmalısınız. Ancak bu maske kremsi yapısı sayesinde cildimi nemlenmiş ve yumuşacık yapıyor. Cildi genel olarak temizlemesi de başarılı. Eğer cildimi temizlerken kurutmayayım daha nazik bir maske ile nemlendireyim, dinlendireyim derseniz bu maskeye bakabilirsiniz. Bendeki etkileri bu şekilde oldu.

Ummmarıım işinize yarayan bir yazı olmuştur, kendinize iyi bakın, sevgilerimle... Ben Hülya, Official Hülya :) XOXO

Beni sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın!! :)
Instagram: *tıktık
Tiktok: *tıktık
Youtube: *tıktık

Yorumlar

Popüler Yazılar