Görkito Kapatıcı

En merak edilenlerden; Görkito kapatıcı!!

Görkem Karman Abat'ın kendi markasından ilk deneyimim bu kapatıcı oldu. Görkem’in genellikle sevdiği ürünler benim de hem cildime hem de tenime uyan ürünler olduğu için ve en büyük sorunum da göz altı olduğu için bu ürünü seçtim.

Ben Trendyol’daki yorumları baz alarak 00 rengini seçtim fakat bana bile bayaa açık geldi. Fakat bu benim için sorun olmadı. Sebebi ise elimde çok sevdiğim ama rengi koyu gelen kapatıcılarım vardı ve onları bu ürünle karıştırarak kullandığımda tam rengime uydurabildim. Muhtemel kapatıcılarım bitince 01 rengini alacağım. Zira kapatıcılık gerçekten çok iyi. Göz altlarımı zaten düzenli olarak nemlendirdiğim için mi bilmiyorum ama dolma, birikme ya da pul pul görünme gibi bir sorun yaşamadım. Örtücülüğü yüksek kapatıcılar kullanmadan önce iyi bir nemlendirme oldukça önemlidir.

Herhangi bir bozulma, dağılma problemleri de yaşamadığım bu kapatıcıdan oldukça memnun kaldım. Tabii gönül isterdi ki oradaki yorumlara aldanmayıp kendi tonumu alsaydım. O zaman tam anlamıyla memnuniyet yaşıyor olacaktım. Yani sizlere de tavsiyem çookk çokk açık tenli değilseniz bu rengi değil de normal kendi tonunuzu almanız. Örtücülüğü fiyat/performans bazında müko, hatta şöyle diyeyim; Loreal Paris’in infaillible kapatıcısından bile daha güzel ve çok daha uygun. Aklınıza başka kapatıcıyla karıştırıp kullandığım için mi acaba bu kadar güzel kapatıcılık elde ettiğim sorusu da gelmesin çünkü elbette ki tek başına da sürüp test ettim (evde) ve ona dayanarak bu yorumu yapıyorum.

Ummmarıım işinize yarayan bir yazı olmuştur, kendinize iyi bakın, sevgilerimle... Ben Hülya, Official Hülya :) XOXO

Beni sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın!! :)
Instagram: *tıktık
Tiktok: *tıktık
Youtube: *tıktık

Yorumlar

Popüler Yazılar