Loreal Paris | Mucizevi Yağ - Göz Kremi

Aydınlık Günler!!
 L’oreal Paris • Mucizevi yağ • Göz kremi

Bugünki anlatacağım ürün, uzuun zamandır kullandığım favori göz kremim. Mucizevi yağ, göz kremi; değerli bileşenlerin kombininden oluşuyor.. 

Arı sütü, cildi onarıcı etkisi olan bileşenlerin (protein, lipid ve vitaminler) birleşimidir.

Shea yağı da besleyici ve nemlendirici etkili.

Her cilt tipi için uygun olan bu günlük göz bakım kremi, göz çevrem için gerçekten mucizevi etki oluşturdu. Göz çevremi besledi, sıkılaştırdı, yeni oluşan hafif çizgilerimi ortadan kaldırdı ve pürüzsüzleştirdi. Cildim ile bütünleşen inanılmaz güzel, yumuşacık dokusu var.

Makyaj öncesinde uyguladığımda kapatıcıların vs göz altıma birikmesini, dolmasını, kuru kuru görünmesini engelliyor, pürüzsüz görüntü oluşturuyor.

Gece uyumadan önce uyguladığımda da sabah nemlenmiş, aydınlanmış, gece boyunca onarımı yapılmış göz çevresi ile uyanıyorum.

Göz çevrem çok hassas ve hemen beyaz yağ butonları oluşmaya meyilli ancak asla böyle problemler yaşamadım. Yoğun bakım yapan etkisine rağmen yapısı oldukça hafif, cildimde herhangi bir olumsuz sonuç oluşturmadı. Göz çevremdeki koyulukların, kahverengiliklerin de açıldığını gözlemledim. Resmen göz çevrem aydınlandı, bebekleşti diyebilirim. Gerçekten adı gibi mucizevi etkiler oluşturuyor. Orta fiyatlı olup baya baya güzel performans sağlayan bu göz kremine bakmanızı ve düzenli kullanmanızı tavsiye ederim.

Ummmarıım işinize yarayan bir yazı olmuştur, kendinize iyi bakın, sevgilerimle... Ben Hülya, Official Hülya :) XOXO

Beni sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın!! :)
Instagram: *tıktık
Tiktok: *tıktık
Youtube: *tıktık

Yorumlar

Popüler Yazılar