Bobbi Brown | Corrector - Extra Light Bisque

Güzel bir günden herkese merhabalaaarr!!

Koyu renk, kızarık, kurumuş vb tüümmm olumsuz olan ne varsa hepsi göz altında toplanmış kişiler buyrun... Tam sizlik bir ürün ile geldiiimmm...

Kendisi küçük fakatt kapatıcılığı büyük bir ürünle sizlerleyim. Göz altı kapatıcısı konusunda oldukça hassas olduğumu ve çok nadir ürünlerin göz altlarımı tam anlamıyla kapattığını daha önce birçok yazımda sizlerle paylaşmıştım. Eğer düzenli bir okurumsannn bunu kesinlikle biliyosunduuurrr :)

Son zamanlardaki en büyük keşfim isee; Bobbi Brown'ın corrector’unu neden daha önce denemedim diye oldukça düşünüyorum...

Ben "extra light bisque" tonunu tercih ettim. Corrector’un içeriğinde pembe ve şeftali yani somon tonlarındaki özel bir formülü var. Bu sayede göz altlarını o kadar güzel nötrlüyor ki, aynı zamanda şişlikleri de alıyor.

Minik, kompakt bir pakette geliyor, aynası da mevcut. Göz altlarını iyi bir şekilde nemlendirdiğiniz sürece dolma, birikme ya da çizgilenme yapmıyor. Göz altımda asla kuruluk hissiyatı da oluşturmuyor ve ağır ağır durmuyor. Kremsi ve yumuşacık dokusu sayesinde kolaylıkla uygulanabiliyor. Su, ter ve neme karşı dayanıklı bir formüle sahip. Bu arada küçük dediğime de bakmayın oldukça bereketli bir ürün. Kusursuz, koyu halkaları giderilmiş, şişlikleri inmiş göz altları için buna değer, mutlaka bakın derim.

Ummmarıım işinize yarayan bir yazı olmuştur, kendinize iyi bakın, sevgilerimle... Ben Hülya, Official Hülya :) XOXO

Beni sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın!! :)
Instagram: *tıktık
Tiktok: *tıktık
Youtube: *tıktık

Yorumlar

Popüler Yazılar