Nivea Güzellik Çantam Yeni Ürünleri İnceleme

N i v e a ürünleri ile karantina gününü keyife dönüştürelim!💙 İnstagram hikayelerimin sıkı takipçileri bilir ki bu ürünleri detaylı olarak hep beraber incelemiştik🐱 Bir de kalıcı gönderi olarak paylaşmak, fikirlerimi de eklemek istedim✨
 #Niveaguzellikcantam ‘daki ürünler; soft nemlendirici bakım kremi, black & white invisible deodorant, make up expert nemlendirici makyaj bazı.💐

-Bizim evin demirbaşı olan ve bence tüm evlerin de demirbaşı olan, soft nemlendiricidir! E vitamini ve jojoba yağı içeren hafif formülü ile cildimi ağırlaştırmadan nemlendiriyor. Yapış yapış bir his de asla oluşturmuyor, anında emilim sağlıyor. Üstelik çok da bereketli bir ürün, uzun süre kullanabiliyorum. Çok başarılı bulduğum, sevdiğim nemlendiriclerimden!🧴 Fiyatı;18₺💸

-Make up expert, nemlendirici makyaj bazı da cildi uzun süre kalıcı, kusursuz makyaja hazırlıyor. Aynı zamanda gün boyu nemin korunmasını da sağlıyor. İyi nemlenmiş bir ciltte makyajın görünümü de kusursuz oluyor haliyle.. Cildimin ipeksi, parlak ve yumuşacık olmasını sağlıyor, ben çok sevdimm!💝 İçeriğinde de hyaluronik asit ve badem yağı bulunuyor✨ Fiyatı;70₺💸

-Black & white invisible sprey deodorant, 48 saate kadar etkili koruma sağlıyor. En az koruma kadar önemli olan bir diğer adım da; giysilerde iz bırakmıyor, sararma vb yapmıyor!🎉 Fiyatı;25₺💸

Kişisel bakım insana kendini öyle iyi hissettiriyor ki ben de karantinadayken kendime bol bol bakım yapmayı tercih ediyorum, peki ya sen neler yapıyorsun?💝🌸 Bu güzel çanta ve ürünler için teşekkürlerimi sunuyorum @niveaturkiye 💙

Yorumlar

Popüler Yazılar