Esthebella The Renewal Oil Serum

Son zamanlarda en çok sorulan soru; kırk çeşit ürün kullanmaktan sıkıldım, tüm cilt bakımımı yapacak tek bir ürün yok muu??!! Ee siz sordunuz ben de deneyimledim, şimdi de yorumlarımı paylaşmaya geldim🥰 Güzellerim gözümüz aydın, artık bin çeşit ürün kullanmaya gerek yok! 
Artık @esthebellaturkiye devri✨ The Renewal Oil serum ile çoklu cilt bakımının yerine tek bir ürünle yüz, dudak, göz, boyun ve dekolte bölgesine bakım yapabilirsiniz. Tüm cilt tiplerine uygun bu serumun içeriğinde Fas’tan tedarik edilen Nopal kaktüs tohumundan çıkarılan usda sertifikalı organik, %100 saf, soğuk pres ve refine edilmemiş yağının yanında formülün gücünü arttırmak adına bir de C5 concentrate bitkisel yağ kombinasyonu bulunuyor. Ürün vegandır. Hayvanlar üzerinde test edilmemiştir. Fitalat, sülfat, paraben, alkol, parfüm, yapay koruyucu ya da renklendirici içermiyor. Cildi gençleştirme, kırışıklıkları giderme, elastikiyet kazandırma, nemlendirme, renk eşitsizliklerini ve akne izlerini giderme gibi binbir derde deva niteliğinde. Özellikle bu dönemlerde ekstra kuruyan cildimi tek başına inanılmaz onaran bir ürün oldu. Artık ne fondötenler ne de kapatıcılar pul pul durmuyor. En yoğun yapıdaki kapatıcı ve fondötenim bile cildimle inanılmaz bütünleşiyor. Onarım etkisi de gerçekten çok yüksek. Sabah-Akşam temiz cildime uyguluyorum. Tüm gün capcanlı, ışıl ışıl bir cilde sahip oluyorum. Belirttiğim gibi makyaj altında da çok güzel performans sağlıyor. Cildimde herhangi bir yağlanma, sivilcelenme ya da yağ bezesi gibi hiçbir olumsuz sonuçla karşılaşmadım. Kokusu da misslerr gibi. Verdiği canlılığa bayılacaksınıızz.
Gerçekten dönemin en güzel keşfi oldu👌🏻🌸
Üstelik iki kadın girişimci tarafından ortaya çıkartılmış olması da ekstra ilgimi çekti👯‍♀️ Böyle güzel emekçilere her zaman destek vermemiz gerektiğini hatırlatarak bu ürüne kefil olduğumu belirtiyorum efendimm😌💘

Yorumlar

Popüler Yazılar