Loreal Paris Miss Baby Roll Mega Volume Maskara

Olduğundan az ilgi görmüş ama aslında patlaması gereken bir maskara ile sizlerleyim❣️💃🏼 Biraz iddialı bir giriş oldu farkındayım ancak ne yapayım gerçekten gereksiz binlerce ürün patlıyorken bu maskarayı resmen harcıyorsunuz..🙊
Loreal Paris’in Miss Baby Roll Mega Volume maskarası son zamanlarımın en en en iyi maskarası👌🏻 Çokk kısa bir sürede enfes kirpiklere kavuşmamı sağlıyor. Kat kat, saatlerce uğraşmak zorunda kalmıyorum.. Maskara sürerken biraz fazla vakit harcıyordum kusursuz görünüm için..🙄 Ancak bu maskarayla tanıştığımdan beri artık çok daha pratik makyaj yapar oldum🤲🏻 Simsiyah, tek tek ayrılmış ancak oldukça hacimli asla cılız durmayan, tüm gün yukarı doğru ok gibi kalkık uzun kirpiklere sahip olmamı sağlıyor. Akma, bulaşma, dökülme veya topaklanma yapmıyor. Gerçekten çok çok beğendim, bunu bir deneyin bayılacaksınız👌🏻✨🎉 Normal satış fiyatı; 120₺ ancak dönem dönem güzel indirimler oluyor.

Beni sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın!! :)
Instagram: *tıktık
Tiktok: *tıktık
Youtube: *tıktık

Yorumlar

Popüler Yazılar