Nivea Cellular Filler Leke Giderici Serum

Devrimsel yenilik! Hemen hemen herkesin ortak problemidir; cilt lekeleri...
Nivea, Cellular Filler leke giderici serumun cilt rengi eşitleme özelliği sayesinde, cilt lekeleri 4 hafta içerisinde azalmaya başlar ve 12 haftada gözle görülür şekilde kaybolur👌🏻💘 Ben de 3 aydır düzenli olarak kullanıyorum ve etkilerine inanamadım! Ciddi anlamda cilt lekelerimde açılmalar oldu. Özellikle küçüklüğümde bilinçsiz şekilde güneşten yüzümün yanması sonucu burnumun üzerinde kahverengi bir leke kalmıştı ve ne yaparsam yapayım geçmiyordu.. Lekem geçti desem inanır mısınız?! İNANIN!!
Ürün sadece cilt lekelerini gidermekle kalmıyor aynı zamanda daha genç bir cilt görünümü oluşması, kırışıklıkların azalması, cildin yukarı kaldırılması özelliklerine de sahip. Birbirinden güzel özellikleri bir arada barındıran bu serumun yapısı da diğer bilindik serumlar gibi değil daha kremsi formda, uygulaması ve cilde yedirmesi çok pratik. Normal bir nemlendirici uygular gibi keyifle kullanıyorum. Cilt üzerinde yapışkanlık vb asla oluşturmuyor, anında cilt tarafından emilim sağlanıyor. Cildimde herhangi bir iritasyona (sivilcelenme vb) yol açmadı. Çookk severek kullanıyorum ve kullanmaya da devam edeceğim. Çevremdeki herkese tavsiye ettiğim gibi sizlerle de mutlaka paylaşmak istedim!!
Ürünün fiyatı; 180-200₺ civarında ancak dönem dönem çok güzel indirimler oluyor.💸

Beni sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın!! :)
Instagram: *tıktık
Tiktok: *tıktık
Youtube: *tıktık

Yorumlar

Popüler Yazılar