Neutrogena Soothing Clear Zerdeçal Serisi İnceleme

Herkese musmutlu, 
#sendromsuzpazartesi diliyorum🐥
Cilt bakımında en büyük sırrım; zerdeçal🧡 Doğal antioksidan kaynağı olan mucizevi zerdeçal artık Neutrogena Soothing Clear serisinde💫 İşte sendromsuz pazartesi ve kusursuz cilt sırrı bu içerikte saklı😈 Zerdeçal; cildi yatıştırır, stresi azaltır ve bakteri çoğalmasını önler. Cilt için en değerli olanı @neutrogenaturkiye uzmanlığı ile soothing clear ailesinde bizlere sunmaktalar, daha ne olsun👏🏻👸🏼


Soothing Clear Micellar Makyaj Temizleme Jeli; en yoğun ve suya dayanıklı makyajı bile kolayca çıkartıyor.

Soothing Clear Yüz Temizleme Köpüğü; yağsız formülü ile cildimi hassas bir şekilde temizliyor. Pompalı formu ile kullanımı çok pratik. Ambalajını gerçekten çok beğendim. En yoğun, ağır makyajı bile tek bir hamlede temizliyor olmasına bayıldım! Üstelik çok da bereketli bir ürün! Belli ki bittikçe alınacak çünkü gözlerimi de assslaa yakmıyor.

Soothing Clear Yağsız Yüz Nemlendiricisi; hafif jel formülü ile günün her saatinde cildimin nemli kalmasını sağlıyor. Yağsız içeriği sayesinde yapışkan bir doku bırakmıyor. Makyaj altına da gayet başarılı performans sağlıyor.

Soothing Clear Nemlendirici Tonik; cildimin ihtiyaç duyduğu her an çıkartıp fıslatıyorum ve anında ferahlık sağlıyor. Fısfıs formu çok kullanışlı, diğerleri gibi cildimin belli bölgesine ürünü yoğun şekilde püskürtmüyor, eşit şekilde dağıtılmasını sağlıyor. Nemlendirici tonik etkisi oluşturuyor. Ürünlerin hiçbirinde mineral yağ, paraben ve silikon bulunmamakta🌿

Hassas, sivilceye yatkın ciltler için uyumludurlar. Aşırı hassas olan cildimde herhangi bir olumsuz sonuç oluşturmadılar. Çookk severek kullandığım bir seri oldu. Benim cilt bakım rutinim bu şekilde.. Sabah-Akşam düzenli olarak kullanıyorum💁🏼‍♀️🌟

Yorumlar

Popüler Yazılar