Hametol Cilt Bakım Kremi

Makyaj yapmak güzeldir ancak cilt bakımı yapıp cildi kalıcı olarak güzelleştirmek paha biçilemez🥰 
Ben de cildimi #hametolile kalıcı olarak güzelleştiriyorum❣️
Çevremde denemesi için verdiğim herkes çok çok memnun kalıp, eczaneden tam boylarını satın aldılar. Üstelik bu ay sonuna kadar geçerli olan Hametol krem alımına 10₺ iade fırsatından da faydalandılar, siz değerli takipçilerimin de mutlaka bu kampanyadan faydalanmasını isterim💐


Hametol cilt bakım kremi; cildin günlük bakım ihtiyacını karşılayıp, cildi nemlendirip, besliyor. İçeriğinde; hamamelis, provitamin b5, hyalüronik asit, shea butter ve e vitamini bulunmakta. Özellikle kış aylarında cildim çok kuruyor.. Bir de malum pandemi sürecindeyiz; ellerimi sürekli-sürekli yıkadığımdan ve yine sıklıkla kolonya, dezenfektan vb kullandığım için ekstra kuruluk mevcuttu. 
@hametol ile tanıştıktan sonra artık ellerim de cildim de ona emanet..
Çok başarılı bulduğum bu cilt bakım kremini sizlere de gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum😌💝
Fiyatı:25₺🛍

Yorumlar

Popüler Yazılar