Lafaba Store | Online Alışveriş

Merhabalar kızlarcıımm!!
Buzz gibi havalarda içinizi ısıtacak, miss gibi ama bir o kadar da tarz bir mont mu? İşte ben buldum✨💕 @lafabastore , şişme montu o kadar sevdim ki😍 Üstelik kargo sistemleri de çok hızlı. Akşam sipariş verdim ertesi gün elime ulaştı. Alışverişimin yanında ince düşünülmüş kolye hediyem de beni bekliyordu👌🏻


Mont, hem çok tarz hem de gerçekten sıcacık tutuyor. Kısa olması insanın aklına sıcak tutmaz gibi bir düşünce getirse de bu mont ile tam tersi durum mevcut. Kullanılan malzeme o kadar kaliteli ki ısıyı çok güzel muhafaza ediyor. Alt yanlarda büzgüleri de mevcut, isterseniz sıkılaştırıp, tam üzerinize olacak şekilde ayarlayabilirsiniz. Ben S beden yani kendi normal bedenimi tercih ettim. Gayet de güzel oldu. Hiç çıkartmadan bu montu giyiyorum desem yeridir!



Şahane indirimleri de mevcutken mutlaka yararlanmanızı isterim🥰 Şimdi hikayemde link bıraktım, anında yukarı kaydırarak ulaşabilirsiniizz, sevgilerrr, sıcacık günleeerr🌸💘 

Yorumlar

Popüler Yazılar