The Balm Meet Matte Hughes Adoring

Merhabalar!!
Bildiğiniz gibi uzun zamandır likit mat rujlar oldukça popüler!Bende kendimce, denk geldikçe, farklı farklı markaların likit mat rujlarından aldım-alıyorum, bugün sizlere The Balm'ın Meet Matte Hughes serisinden "Adoring" isimli likit mat rujunu anlatmaya geldim :)
Öncelikle dış tasarımından bahsedecek olursam, her The Balm ürününde olduğu gibi kendi çapında espirisi olan, güzel ambalaja sahip.İnce, uzun, sünger aplikatörlü formda.

Açar açmaz nane-mentol kokusu geliyor, dudakta da o tadı ve kokuyu almak mümkün, bir kaç dakika.Hafiften biraz yanma-karıncalanma da oluyor.Fakat naneli-mentollü olması dudakları dolgunlaştırdığı anlamına gelmiyor, öyle bir etki görmedim, öyle bir iddiaları da yok zaten.
Dudağa uyguladıktan kısa süre sonra matlaşıyor.Matlaştıktan sonra yapış yapış, rahatsız edici bir his bırakmıyor, dudakta olduğunu bile unutuyorum ben mesela...Yani dudakta ağırlık da yapmıyor.

Tek katta rengini veriyor, bu yüzden pigmentasyonu gayet başarılı ama tabi rengin daha da koyu olmasını isterseniz 2 kat uygulayabilirsiniz.

Kalıcılığı da gayet başarılı, fakat bir şeyler yiyince, özellikle yağlı yiyecek yiyorsanız orta kısımlarda biraz açılma olabiliyor.
En önemli özelliklerinden birisi de acaba dudakları kurutuyor mu?Yoksa kurutmuyor mu?
Bu nokta, likit mat rujlarda en dikkat edilmesi gereken kısım...Mat oldukları için dudakları pul pul gösterebiliyor, daha da kurutabiliyor, yani kısacası kötü bir görünüm verebiliyorlar.The Balm'ın bu likit mat rujunda ben böyle bir sorunla karşılaşmadım.Fakat kullanmadan önce eğer dudaklarınız kuru ya da kurumaya meyilliyse peeling yapabilirsiniz.O zaman sorunsuz kullanabilirsiniz.
Gelelim "Adoring" rengine...
"Bordo!" fakat biraz da kahverengilik barındırıyor.Kış ayları için oldukça ideal tonda.Bir maskara ve bu ruj ile gayet şık görünmek mümkün.

Bu seriden kendinize uygun rengi bulabileceğinizi düşünüyorum, 8 farklı tondan oluşuyorlar.
Benim aklımda bir de "Charming" isimli, gül kurusu tonundaki likit mat ruju var.

Fiyatı 35 TL
Gratis'lerde bulabilirsiniz.
Fakat ben instagramdan @the_balm_tr hesabından satın aldım, ürün hemen ertesi gün bana sorunsuzca ulaştı...Şehrinizde Gratis yoksa veya aradığınız ürün kalmamışsa bu hesaba göz atabilirsiniz.

Umarım faydalı bir yazı olmuştur.Peki siz The Balm'ın Meet Matte Hughes serisindeki likit mat rujları kullandınız mı?
Sevgiler :)

Yorumlar

  1. A böyle bir hesabın olduğunu bilmiyordum; gerçekten şehrinde Gratis olmayanlar için güzel bir alternatifmiş. Rujun rengi de çok güzelmiş ayrıca, bende de Committed var, yapısını çok seviyorum. Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Charming'i severek kullanıyorum.Adoring'i alıp almamak arasında kalmıştım.Önümüzdeki kış alırım artık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende Charming'i almak istiyorum, beğenmene sevindimm :)

      Sil
  3. nefis bir renkmiş hiç göremedim bunu ben indirim zamanında stoklar yenilenirse bakarım artık .-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene çok sevindim, bulmak biraz zor oluyor bende internetten aldım :)

      Sil
  4. Bu ruju severek kullanıyorum hatta bu serinin en rahat kullandığım renklerinden diyebilirim.Charming ve Committed'de bu rujda dudağımda kurutma yapıyor.Sanıyorum matlaştırıcı özellikli tüm rujlarda dudağı bir derece kurutma durumu var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet maalesef likit mat rujlar kurutma yapıyorlar ama diğerlerine göre bu ruj kurutma yapmadı bende :)

      Sil
  5. Charming almak istediğim ruj :)

    YanıtlaSil
  6. En ama en sevdiklerimden :) Charming ve loyaldan bile daha çok adoringi seviyorum. Etkinlik günü süreceğim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevindim balımm, sana da çok yakıştığına eminim :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yazılar