Eeose Forte Kaş ve Kirpik Bakım Serumu

Merhabalar!!
Uzun, gür ve dolgun kirpiklere ulaşmanın tek yolu takma kirpikler değil.Dolgun biçimli kaşlara ulaşmanın tek yolu da kaş farları, kaş boyaları ya da kalıcı makyaj değil.Çünkü takma kirpik çıkınca ya da makyaj silindiğinde bu geçici illüzyon da gider.
Eeose de bizler için bu konuya el atmış.
"Mükemmellik Ödüllü" efsane kaş ve kirpik serumu Eeose, artık güçlendirilmiş formülü Eeose Forte ile 2 kat daha güçlü. 14 günde de sonuç vermeyi vaat ediyor.

Bende elime geçer geçmez, denemeye başladım, 24. günümdeyim, artık sizlerle paylaşma zamanımın geldiğine karar verdim...

Öncelikle kutunun içindekileri inceleyelim;
Serumumuz çıkıyor, 10 ml'lik minik bir cam şişenin içerisinde, damlalıklı ağzı var, üst kısımdan bastırıldığında ürün geliyor.
Serumu uygulamak için, uygulama çubukları da çıkıyor.
Serumu damlatmak için daire şeklinde minik havuz çıkıyor(havuz dediğim minik plastik bir aparat).
Uygulanışı;
Serumu daire aparatının içerisine bir kaç damla damlatıp, uygulama çubukları ile temizlenmiş ve kuru kirpik diplerine ve kaşlara uygulanıyor.Ben serumu daire aparata damlatmadan direk uygulama çubuklarına damlatıp, uyguluyorum.Tercih size kalmış.
Günde 1 kere, tercihen gece uygulanıyor.
Uygulaması bu kadar basit.
Ben sadece kirpiklerim için kullandım.Kaşlarımı dolgunlaştırmak ya da gürleştirmek ya da uzatmak istemediğim için, kaşlarıma uygulamadım.
Kirpiklerime kullandığımda ilk 14 gün içerisinde etkilerini görmeye başladım.Kirpiklerimi mükemmel şekilde gürleştirdi ve dolgunlaştırdı.Uzatma etkisi de oldu ama dolgunlaştırma ve gürleştirme kadar değil.
Herhangi bir yan etki, kirpiklerimde dökülme gibi sorunlar yapmadı, güvenle kullandım ve hala kullanmaya devam ediyorum.
Kirpiklerinizi dolgunlaştırmak, gürleştirmek biraz da uzatmak istiyorsanız kesinlikle tavsiye ederim.Çevremdekilere aldırttım bile :)

Fiyatı 99 TL

Eeose Forte kaş ve kirpik bakım serumuna internet sitesinden *tıktık
ya da 
Tüm eczanelerden ulaşabilirsiniz.

Yorumlar

  1. Ben biraz düzensiz kullandığımdan olsa gerek hiç faydasını göremedim daha ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben 24 gün boyunca her akşam, düzenli olarak kullandım :) umarım sen de düzenli kullandığında faydasını görürsün

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yazılar