Eda Taşpınar Yoğun Bronzlaştırıcı Yağ

Heeyy fıstıklarr❣️ Dostuma selam vermeye ne dersiniizz, o da poz verdi, kıramadım ben de 🐶💛
Konumuzz isee... Eh malum, güneşten korunma evresini yavaş yavaş geçtikten sonra sıra geliyor bronzlaşmaya 🌞 İlk güneşe çıkışımda asla bu tarz ürünler kullanmadığımı ve kimseye de tavsiye etmediğimi öncelikle belirtmek isterim... Üstelik beyaz tenliyseniz, bence kesinlikle yapmamanız gerekiyor, en büyük hatanız olabilir 🌚 Birkaç kez denize gittikten sonra her ne kadar koruyucu da kullanmış olsak da insanın rengi hafiften kırılıyor zaten... Ben de hafif rengim dönmeye başladıktan sonra Eda Taşpınar’ın bu yoğun bronzlaştırıcı yağını kullanıyorum ❤️ Kokusu enfes 👌🏻 Bronzlaştırıcı yağ sürmüşken bile çok hoş kokmayı sağlıyor, cildi parlak mı parlak gösteriyor, cildimin kurumamasına, neme doymasına yardımcı oluyor 😻 Bu yağı akşam üzeri, saat 4-5 civarlarında kullanıyorum. Ve sonuç gerçekten harika 👍🏻 Acı çekmeden istediğim bronzluğu kazanıyorum 💕 Bu ürünü kullandıktan sonra sizin de favori bronzlaştırıcınız olacağını düşünüyorum 👯‍♀️ O zaman yaşasın bronzluukk 🍫❣️ Gratis, Watsons, Rossmann gibi çeşitli kişisel bakım marketlerden bulabilirsinizz...

Yorumlar

  1. Bu yağ gerçekten bir harika! 1 günde bile fark ettirdi tatilde! Seneye daha erken kullanmaya başlayacağım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yazılar