Bebak Panthenol Kremsi sprey

Hellooo🐥🍀 Bebak’ı özellikle acı badem sütünden dolayı, cilt bakım ürünleriyle yıllardır hepimiz tanıyoruzz. Bu hafta yepyeni ürünleri olan Panthenol Kremsi sprey, tohumlu kurşun kalem ve siyah şık cep aynasından oluşan tatlış bir sürpriz yaptılar🍀🤩
Ürünü bir haftadır neredeyse her gün kullanıyorumm, çok sevdim deseemm😻 Bence özellikle yaz için ideal nemlendirici sprey krem budur👏🏻😌 İçeriğinde bulunan %10 d-panthenol ile aşırı sıcak, direkt güneş ışığı ya da soğuk havaya maruz kalarak yıpranan cildinizi nemlendirir ve kurumasını engeller. Aloe vera ve allantoin bileşenleri ile tahriş olmuş cildinizi yatıştırırken, hızlı emilen ve parfüm içermeyen formülü sayesinde cildinize nazikçe bakım yapar. Maalesef biraz bilinçsiz şekilde resmen haşlanırcasına güneşte yandığım için epeyce yanık acısı çektiğim bir döneme denk gelmiş olması benim için çok çok iyi oldu. Gerçekten de içeriği sayesinde cildimin acısını, yanmasını çabucak bakım yaparak geçirdi 🌞 Nemlendirmesi de gayet yeterli. Yapısı köpük gibi. Bu sebeple diğer sprey kremlere benzemiyor, çok daha farklı👌🏻 Benim özellikle yaz için favori nemlendirici ürünüm kendisi çiçeklerimm sizin de bir şans vermenizi tavsiye ederim💚

Yorumlar

  1. tatilde kullandım ve memnun kaldım bundan iyi nemlendiriyor..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yazılar