Kutu Dolusu Aşk | Romantizm aşkı kutusu

Merhabalar!!
Son zamanlarda konsept kutular oldukça popüler oldu!! Benimde bir hayli ilgimi çekiyorlar!! Kutu Dolusu Aşk da her ay farklı, aylık konsept kutular hazırlayan ve hazır konseptte kutular bulunduran, satan bir internet sitesi.
Özel hazırlanmış kutuların fiyatları değişiklik gösterse de aylık kutuların fiyatları 39,90 TL. 1 yıllık veya 3 aylık üye olduğunuzda bu fiyat 30-32 TL civarına iniyor.
Bugün sizlerle Romantizm aşkı kutumu paylaşacağım...
Buram buram aşk kokan Şubat ayı için kutuyu romantizm ile doldurmuşlar, her ne kadar Mart ayında olsak da ben biraz Şubat ayının etkisinde takılı kalmış olabilirim! :)

  • Elina'nın kalpler yolladığı tasarım kutu, oldukça büyük ve sağlam olduğu için eşyalarımı saklamak için değerlendireceğim!:)
  • Benim patlamış mısır koyduğum "love" yazılı seramik kaseye dilediğiniz şeyi koyabilirsiniz, fırçalık, kalemlik, rujluk, saksı bile olabilir... :)
  • Kalp şeklinde ağaç, masamın üzerinde yerini aldı bile!
  • Romantizm demek, mum ışığı demek!Mumun kalp saçmasını sağlayan tasarım mumluk!
  • Clinique markasına ait ruj
  • Hediyeleri veya masayı süslemek için "love" yazılı çubuk
  • 3 farklı motto kartları
  • Taşlı küpe
  • "P.S. I love you / Not: Seni seviyorum" film
Romantizm aşkı kutusunu oldukça beğendim ben!Sizlerde beğendiyseniz ve ulaşmak isterseniz, *tıktık
İçerisinden ne çıkacağını bilmeden açmak zaten çoğu kadını heyecanlandıracak bir olay diye düşünüyorum :)
Siz bu tarz kutular hakkında neler düşünüyorsunuz? Kutu Dolusu Aşk'a ulaşmak isterseniz de böyle *tıktık
Bakarsınız gelecek ayda da kutu açılımı devamı ile sizlerle olurum, takipte kalın...
Sevgiler :)

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yazılar