Blogger Etkinliği ve Sponsorlar | Vazgeçilmez Markalarla Sevgililer Günü

Merhabalar!!
Bu yazımda sizlerle, Sevgili Şafak'ın düzenlediği "Vazgeçilmez Markalarla Sevgililer Günü" blogger etkinliği sponsor firma ve ürünlerini paylaşacağım...
Etkinlik hakkında genel yazımı okumak, etkinliği hatırlamak isterseniz; *tıktık!
Kokulu taşlarımız; @denizkokulutass tarafından hazırlanmış.
Dimes ile Sevgililer gününe nostaljik bir bakış açısı kazandırdık!
"Hayata başka bak!"maya ne dersiniz?
Minik bir seçimle hayatta büyük etki yapma gücümüzü kullanmalıyız mesela...Dimes bizleri sevgililer gününde hayata ve romantizme nostalji renginde bakmaya davet ediyor!Türkiye'nin ilk yerli sermaye meyve suyu ve ülkemizin önde gelen içecek üreticisi Dimes, naif zamanların sembolü kahverengi meyve suyu şişesini yeniden hayatımıza kattı.Dimes'in kahverengi şişe klasik meyve nektarlarıyla hayata naif zamanların gözüyle bakın!
Dimes'in böyle güzel sunumlu, leziz meyve suları ile sponsorlarımızdan olmasına çok sevindim!Çok teşekkürler Dimes!
Yonca kozmetik, İspanyol markası olan Martı Derm ve SVR Laboratoires Türkiye ile bizlere sponsordu.
Martı Derm, La Formula markasına ait, Liposomas; Yağlı ciltler için serumu aşırı meraklanarak, hemen kullanmaya başladım!
"Günlük kullanım için nemlendirici ve sıkılaştırıcı formül, kırışıklıkların görünümünü azaltmaya ve parlaklık kazandırmaya yardımcı olur" diyerek oldukça iddialı özellikleri olduğunu söylüyor.
Daha fazla detay vermiyorum, çünkü bu ürün hakkında detaylı bir yazı paylaşacağım! :)
SVR Laboratoires Türkiye'de misel suyu ve SPF 50 içeren renkli güneş kremi ile sponsor oldu.Fransa'da kurulmuş, 50 yıllık bir marka olan SVR'nin ürünlerini daha önce hiç kullanmamıştım.Deneyip göreceğim bakalım, herkes gibi bende memnun kalacak mıyım? :)
Revox, saç bakımında en sevdiğim marka!Etkinlik sponsoru olduklarını görünce çok sevindiğim doğrudur! :) Yepyeni ürünleriyle bizlerleydiler.At kuyruğu sıvı saç kremi, Kalıntı giderici şampuan ve At kuyruğu yağı.Daha önce kullanmamıştım, haliyle yeni çıktıkları için :) Etkinlikten hemen sonra merakla kullanmaya başladım!Yorumlarımı yakında paylaşacağım...
En sık kullanılanlarımı güvenle ve şıklıkla taşıdığım el emeği çantam; @pinkyloladesign 'den.
Çantanın tasarımı, kullanılan iç & dış malzemesinin kalitesi çok güzel.Daha birçok farklı modeller için sayfaya bakmanızı tavsiye ederim, elimden düşmüyor benim çantam!
Hemen hemen her evin 3 büyük demirbaşı; Omo, Cif ve Domestos'da sponsorlar arasındaydı.
Omo, yeni formülü ile zorlu lekeler kadar etkili olduğunu söylüyor!Sıvı formda olduğu için giysilerde deterjan lekesi bırakmadan, giysilere derinlemesine işleyerek kirleri söküp atıyor...
Cif, ultra hızlı şekilde mutfak, banyo vs yüzeylerde maksimum temizlik sunuyor.
Genel olarak; yerleri, camları silmede, beyazlardan çıkmayan inatçı lekelerde vs de Domestos ultra yoğun kıvamlı çamaşır suyu tüm işleri hallediyor.
Bence insana en çok keyif veren şeylerden birisi de Türk kahvesidir...
Türk kahveleri ile etkinliğe keyif katan; @kuyulukahveofficial
Ve bütün yorucu, stresli işlerin ardından stres atmanın en güzel yöntemlerinden birisi de birbirinden güzel rengarenk kalemler ile boyama yapmak olabilir...
Renklerin Büyüsü'ne bırakmak lazım bazen kendini...
Boyama kitabı; @minvalyayinlari
Bal denilince benim aklıma direkt "Balparmak" geliyor!Neden mi?Çünkü;

Doğallığı, saflığı test edilmiş, onaylanmış, kalıntısız balları en iyi bal veren yörelerden özenle derleyip, analiz ediyor. Her zaman aynı lezzeti sunuyor, hijyen koşullarında ambalajlayarak, güvenilir ürünler sunuyor. Türkiye’nin tek, Avrupa’nın en kapsamlı dört eşdeğer ihtisas laboratuvarından birine sahip.

Etkinlikte, Karlar ülkesi temalı, tüpte süzme çam balı ve Apitera Zen; bal, propolis, zencefil, tarçın, karanfil, karabiber, limon karışımlı ürünleri ile sponsorlar arasındaydı!
Evlerden eksik olmayan çorbaları, bulyonları, köfte harcı ve çeşnile fırınla ürünleri ile Knorr'da bizimleydi.
Pakmaya, yepyeni, bal bademli, Türk kahveli, güllü, vanilyalı tarçınlı, çikolatalı portakallı pudingleri ile bizlerleydi.Daha önce Pakmaya'nın pudinglerini hiç yapmamıştım, tüketmemiştim, ilk kez deneyimleyeceğim...
Uneller, el yapımı unlu mamüllerinden olan Konya gevreği/Tandır ve Gurme/Damla sakızlı kurabiye ile sponsorlarımızdandı. Gerçekten ikisine de bayıldım, çayın yanında enfes tatları ile ayrı güzellik kattılar.
Lipton da poşet çayları ile sponsordu.
Gratis, WetNWild markasına ait benim normalde de çok severek kullandığım mat yapıda rujlar ile sponsordu.
Sol baştan sırasıyla renkler;
-Cinnamon Spice
-Mocha Licious
-İn The Flesh
-Rose Bud
Kolay sürümlü, inanılmaz yoğun renk veren, kalıcılığı da oldukça başarılı bu mat rujları ben çok seviyorum!:)
Rossmann'da satılan Catrice markasıyla daha önceden tanışmak kısmet olmamıştı, bu etkinlik sayesinde tanışma fırsatı yakaladım.Bizler için çok tatlı bir paket hazırlamışlar.İçerisinde;
-Ultimate Stay Ruj, 080-PassionRed
-All Round Maskara, 010-Blackest Black
-Ultimate Oje, 82-A Gallon Of Melon
-Eye'Matic Göz Farı Kalemi, 010-West White Story
Merakla kullanıp, yorumlarımı sizlerle paylaşacağım...
LR markasının ürünlerini çok severek kullanıyorum.Daha önce fondöten, ruj, oje, dudak kalemi, asetonsuz oje çıkarıcı kutusunu memnuniyetle kullanmıştım, hatta LR ürün inceleme yazımı da okuyabilirsiniz...
Etkinlikte Sevgili Sosyal Annem Fatma, bizlere denememiz için LR, Aloe Vera, Deo roll on ve Aloe Vera, Acil durum spreyi ürünlerini getirdi.
Aloe Vera, Roll on, özellikleri;Alkol içermez, bu nedenle her cilt ile uyum sağlar.Hassas ciltlerde de kullanıma elverişlidir.%10 aloe vera ve pamuk özü içerir.Vücut kokusu ve teri önlediği gibi kararmaları da önler.
Aloe Vera, Acil durum spreyi, özellikleri; LR'nin en çok satan ürünleri arasında."Her evde bulunması gereken" bir ürün kategorisine konulabilir.İçerdiği %83 Aloe vera ile kuru, yıpranmış ve tahriş olmuş ciltler için öncelikle önerilir.12 bitki özü içeren AV Acil Yardım Spreyi, cilt üzerinde bir film tabakası oluşturarak, cildin nemli kalmasını sağlar.Böcek ısırma veya sokmaları, Traş sonrası ciltte oluşan tahriş, kesikler, Kepek oluşumunu engelleme, Sedef ve egzama gibi durumlarda kullanılabilir.
Severek kullanacağım 2 ürün olacaklarını düşünüyorumm..LR ürünlerine ulaşmak isterseniz, Sevgili Fatma'dan güvenle temin edebilirsinizz :)
Otacı, bir önceki etkinlikte olduğu gibi, bu etkinlikte de yeni çıkan meyveli şampuanlarıyla bizlerleydi.

En merak ettiğim, gözlerimden kalpler çıkartan bir markada sıra!Amway ürünlerini kısa süre önce duymuştum fakat kullanma/deneyimleme fırsatım olmamıştı, bu etkinlik ile birlikte tanışma fırsatı yakaladığım bir diğer markalardan oldu!
Amway, Artistry makyaj ürünleri, Glister ağız bakım ürünleri ve Nutriway takviye edici gıda ürünleri ile bizlerleydi.
Kullandıktan sonra detaylı inceleme yazısını da paylaşacağım...
Bebak markası gül ve zeytinyağlı olmak üzere 2 farklı çeşitteki el ve vücut nemlendirici kremleri ile sponsordu.Bana gelen ürün güllü olanı oldu.

Tüm bu güzel ürünler için sponsorlara ve Sevgili Şafak'a teşekkür ederim!

Not:Ürünlerin hepsini yeterince (en az yarılayana kadar) kullandıktan sonra, tamamen şahsi ve gerçek yorumlarımı sizlerle paylaşacağım.Öncelikle kullanıp, yorumumu yapmamı istediğiniz ürün varsa, yorum olarak yazmanız yeterli. :)

Yorumlar

  1. Hepsi cok güzel :) güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan canım ben de bazılarını kullanmaya başladım.. yorumlarını bekliyorum :-))

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım , detaylı yazılarını merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yazılar