Balmi Moisturising Lip Balm

Merhabalar!!
Malum kış ayındayken, dudakları bol bol nemlendirmenin de tam zamanı.
Şurada Lip Balm Dosyası başlıklı yazımda lip balmlarımı ortaya döküp, anlatmıştım, onları da okuyabilirsiniz.
Gelelim Watsons'larda satılan BALMİ'lere...
Görünüşleri biraz EOS Lip balmları andırıyor.
Yuvarlak ve küp tasarımlıları mevcut.Bizim ülkemize küp olanları gelmiş.Açıkcası yuvarlak da olsa küp de olsa çok minnoşlar.
Anahtarlık olarak da kullanılabiliyor.
Bendeki frambuazlı olanı.Çilek, hindistan cevizi gibi çeşitleri de var.Ama maalesef ki bulabilmek bir hayli zor.Geldikleri gibi tükeniyorlar.
Kilitli kapak olması çok hoşuma gitti.Böylelikle çantada da taşınabilir.
İçini açtığımızda üçgen tepeli bir yapı bizi karşılıyor.Miss gibi frambuazlı meyveli yoğurt kokusu geliyor burnuma hemen.Rengi şeffaf.Tadı neredeyse yok, ama kokusu yeterli oluyor bile.Nemlendirmesi benim için yeterli.Ben diğer yazımda da bahsettiğim gibi pek fazla lip balm insanı değildim.Ama böyle minnoş kokulu lip balmlar buldukça da gidip-gelip sürüp, bağımlı oluyorum resmen bunlara.Neredeyse her gün sürer oldum, gerçekten çok sevdim.
Tabii koku takıntısı olan bir Hülya!Kokusundan dolayı çok sevdi.Ama dediğim gibi nemlendirmesi de bence yeterli.
Yapısı ne çok yağlı, ne çok katı.Tam kıvamında.Dudakta hemen emiliyor diyemem ama tabaka gibi de durmuyor.
Kısacası ben çok sevdim, bence bulduğunuz an bir şans verin, hatta bulduğunuz an bana da haber verin, diğer çeşitlerini de alayım! :)

Yorumlar

  1. kilit kısmında biraz sıkıntı var ama gece uyguladığım için yumuşatması iyi geliyor bana..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimkinde sorun olmadı daha inşallah olmaz :) evet bende yumuşatmasını çok seviyorum :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yazılar