Aydınlatıcı Nedir? Nasıl Uygulanır? Mary Lou Manizer Aydınlatıcı

Merhabalar!!
Apaydınlık bir yazı ile sizlerleyim...

Aydınlatıcı yüzümüzdeki bazı bölgeleri belirginleştirmek, öne çıkartmak için uygulanan bir makyaj hilesidir.

Genellikle pudra şeklinde yani kompakt halde satılıyor.Hatta ışıltılı pudra adıyla bile görebilirsiniz kendisini.Tabii bazı markalarda sıvı halini de bulabilirsiniz.
Nasıl bir şey seçeceğiniz tamamen size kalmış yani.
Peki nasıl uygulanır?
Eğer yağlı bir cildiniz varsa, yağlanmanın daha yoğun olduğu bölgelere uygulamamayı tercih edin.
Sivilceli, kızarık ya da siyah noktalı kısımlarınıza da aydınlatıcı uygulamaktan kaçınmalısınız.
Çünkü aydınlatıcı, sürdüğünüz yeri ön plana çıkaracaktır.
-Kaş altlarına ve üstlerine uygulamak kaşlarınızı daha çok kalkık gösterir ve şeklini ortaya çıkarır.
-Dudağınızın üzerindeki kıvrım noktasına aydınlatıcı uygulamak dudaklarınızı daha dolgun gösterecektir.
-Burun kemerinize ya da burun ucunuza uyguladığınızda burnunuz çok daha düzgün görünecektir.
-En çok kullanılan aydınlatıcı yeri ise elmacık kemilerinizin üzerine uygulamaktır.
-Göz pınarlarınıza da uygulayarak çok daha büyük görünen gözlere kavuşabilirsiniz.

Kısaca aydınlatıcı nedir, nasıl uygulanır bu şekildeydi...
Benim cildim yağlı olduğu için aydınlatıcı işine pek sıcak bakmadım ve hep erteledim.
Ama hep yaptığım makyajlarda bir şeylerin eksik olduğunu hissettim, doğru kullanım ile bu aydınlatıcı işini halledebileceğimi düşündüm ve ilk aydınlatıcım olan The Balm markasına ait Mary Lou Manizer'i aldım.
Bir çok kişide de gördüğüm için, çok pahalı aydınlatıcı almaktansa çok övülen ve diğer pahalı markalara göre fiyatı daha uygun olan bu aydınlatıcıyı tercih ettim.
8,5 gramlık oldukça fazla bir ürün.

Yuvarlak şık tasarımı ve içerisinde kocaman aynası var.Çantanıza atıp, ayna olarak kullanmak da mümkün.
Gelelim yapısına...
Kompakt yapıda.
Şampanya tonunda.
Çok yoğun bir aydınlatıcı olduğu için yanlış kullanımda çok altın sarısı ve yeşilimsi durabilir.
En güzel uygulama fırçası, tüyleri yoğun olmayanlardır.Eklips'in açılı/yelpaze fırçası olabilir mesela.
Sim sim durmayan, ıslak/glowy görünümü bu aydınlatıcıyla yakalayabilirsiniz.
Çok ama çok az tozutuyor ki ona tozutma bile denilemez, yine de belirtmek istedim.
Ben gerçekten çok severek kullanıyorum ve bir ömür yetecek gibi, bittiği günü görür müyüm bilemem... :)
İndirimde 29 TRY'e aldım, normal fiyatı da 45-50 TRY arasında olması lazım.

Yorumlar

  1. Makyajın hilesi aydınlatıcı :)Çok işe yarıyor gerçekten.

    YanıtlaSil
  2. indirimde ben de aldım mary louyu çok güzel bir ürün gerçekten çok seviyorum onu nasıl kullanacağımla ilgili yazınız da çok iyi geldi teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim :) işinize yaramasına çok sevindim! :)

      Sil
  3. bu ara çeşit çeşit aydınlatıcı uygulamayı çok seviyorum mary lou 'da çok güzel duruyor..

    YanıtlaSil
  4. mary lou almak şart oldu :)

    YanıtlaSil
  5. Çok istiyorum bu ürünü ama hic bir mağazasında yok Gratisin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bütün gratislerde görüyorum ama indirim döneminde kalmamış oluyor genelde :/

      Sil
    2. hemen bitiyor yani uygun fiyatlı olunca :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yazılar