Maybelline Fit Me Concealer - Kapatıcı

Merhabalar!!
Yaklaşık 2 yıldır çok severek kullandığım ürünü sonunda sizlerle paylaşma zamanı geldi. Ülkemize henüz yeni teşrif eden kapatıcıyı ben yurt dışına giden arkadaşım aracılığıyla temin ediyordum. Lakin artık ülkemize de geldiği için ulaşmak çok daha kolay oldu! Zaten birçok diğer blogger ve youtuberlardan da bence artık hepimizin aşina olduğu bir ürün fakat bir de ben tanıtayım istedim. Hadi hemen incelemeye geçelim...
Lipgloss tarzında tasarıma sahip, sünger uçlu aplikatörü var. Bu sebeple de uygulamak çok pratik. Benim bittikçe tercih ettiğim renk, 10 Light. Bu zamana kadar yaklaşık 4-5 tüp bitirmişimdir. 10 Light, içerisinde biraz daha somon ve turunculuk içeren aslında cildime bir tık koyu gelen bir renk. Fakat gözaltı morluklarımı çok daha iyi örttüğü için benim için problem yaratmıyor. Özellikle yazın zaten bronzlaştığım için tam oturuyor. Ben yine de bu sefer elimdeki bittikten sonra bir açık rengini denemeyi kafama koydum ama bu renkteki gibi performans da ayrı güzeldi.
Ürünün özellikleri ve vaat ettikleri şu şekilde;
"Doğal ve kusursuz ten görünümü için ciltteki kızarıklıkları, kusurları, sivilceleri gizler. Yağ içermeyen hafif yapılı formülü ile cilt tonuna ve dokusuna uyum sağlar. Her ten rengine uyacak 5 özel renk seçeneği."

Ürünün kokusu yok. Ne çok sıvı ne de çok yoğun, orta kıvamlı yapısı var. Göz altlarında ya da kapatmak istediğiniz bölgede incecik yapısıyla ağırlık hissi oluşturmuyor. Örtücülüğü yani kapatıcılığı bence oldukça başarılı. Göz altlarımla hiç bitmeyen bir problemim var ve benim gerçekten kurtarıcım oldu. Göz altlarım çizgilenmeye meyilli olduğu için yani kendi göz şeklimden mütevellit bir tık birikme yapabiliyor fakat incecik bir transparan pudra ile sabitleyince hiçbir problem oluşturmuyor. Ki çoğu zaman pudralamadan kullanıyorum, ürünü fazla uygulamayıp doğru dağıtınca da birikme problemi ile karşılaşmıyorum. Lakin bazen gözlerim aşırı şiş, yorgun olduğunda pudralamam gerekiyor.
Sabitlenmesi de başarılı. Kısa süre içerisinde sabitleniyor, bulaşma, parçalanma, oksitlenme gibi sorunlar yaratmıyor. Yine de 5-6 saat sonra tazelemek daha iyi bir görünüm verebilir bu sebeple kalıcılığı süper diyemiyorum. Fakat dediğim gibi (eğer pudralamadıysanız) pratik bir şekilde tazeleyebilirsiniz. Göz altlarını sağlıklı, taze bir görünüme kavuşturuyor. 
Fiyat-Performans açısından bence gayet başarılı bir ürün. Uygun fiyatlı olarak en sevdiğim, en başarılı bulduğum kapatıcılarda zirvede kendisi var... Bu kadar da eminim efenim :)
Fiyatı: 36 TL civarında.
Gratis, Watsons, Rossmann, Cosmetica gibi kişisel bakım mağazalarından bulabilirsiniz.
Okuduğunuz için teşekkürler umarım faydalı bir yazı olmuştur! Yorumlarınızı bırakmayı unutmayın... Sevgiler :)

Yorumlar

  1. fondöten denedim ama bunu hiç kullanmadım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de fondöteni kullanmadım ama eminim kapatıcısı kadar başarılıdır :)

      Sil
  2. Ben de vaktiyle yurt dışından almıştım ve yorumlarım da seninkilerle aynı :) Bu aralar favori drugstore kapatıcım ise Loreal True Match :) Güle güle kullan Hülya'cım! Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O ürünü de merak ediyorum.. Yorumlarımızın aynı olmasına çok sevindimm :) Sevgilerr :)

      Sil
  3. benim de merak ettiğim bir kapatıcı bu beklerim bloğuma ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başarılı bir ürün :) Tabii mutlaka uğrayacağım :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yazılar