Max Factor Lasting Performance Fondöten

Merhabalar!! Uzuunn bir aradan sonra tekrar sizlerleyim. Malum üniversite, sona yaklaşırken ağırlaşan dersler derken... buralardan biraz uzak kalmıştım. Fakat paylaşacak çok şey biriktirdim. Hadi başlayalım!
Max Factor markasına ait, Lasting Performance fondöten, 35 ml'lik, tüp tasarıma sahip, klasik bir formda. Öyle çok yoğun, rahatsız edici, keskin ya da parfümlü bir kokusu yok. Hatta kokusu yok bile denilebilir. Markanın belirttiği özellikleri; "Özel tasarımlı hafif silikonlar, bulaşmayı engelleyen formülü, dokunmaya dayanıklı sistem, her türlü ovuşturma ve dokunmaya dayanır - fondöten giysilerinize dahi bulaşmaz. Etkin su-silikon emülsiyonu, 8 saate kadar yüksek kapatıcılığı garantiler ve solma veya çatlama olmadan doğal görünüm sağlar. Doğal görünümünüzü sabahtan akşama dek korursunuz. Bu fondöten, koku ve yağ içermez ve komedojenik değildir, yani gözeneklerinizi tıkamaz."
Yapısı ne akışkan ne de çok yoğun, orta kıvamda. Uygulamak da dağıtmak da çok kolay. Kadife ve mat bitişe sahip. Ciltte yumuşacık, pürüzsüz bir doku oluşturuyor. Karma-Yağlı ciltler özellikle çok sevecektir, yağsız yapısıyla ciltteki fazla yağı dengeliyor. Lakin cildiniz kuruysa da bir problem olacağını zannetmiyorum ama siz yine de öncesinde bir nemlendirici kullanırsanız riski de en aza indirgemiş olabilirsiniz. En sevdiğim özelliği ise kapatıcılığı! Aktif sivilce, sivilce izleri/lekeleri ve kızarıklık gibi cilt kusurlarını inanılmaz şekilde kapatıyor. Bu yüksek kapatıcılığa rağmen incecik yapısı var. Hatta öyle ki ciltte bir şey yokmuş gibi duruyor desem yeridir! Bu harika özelliklerin yanı sıra kalıcılığından da gayet memnunum. Makyajımı temizleyene kadar cildimde duruyor. Herhangi bir oksitlenme, dağılma, akma gibi problemlerle karşılaşmadım. Yüzünüzü elleseniz bile elinize geçmiyor, kıyafetinize geçmiyor, bu kadar dayanıklı ve bulaşmayan yapıda olması da beni çok şaşırttı. Cildimde sivilcelenme de yapmadı. Porselen gibi kusursuz bir cilt için bence bu fondötene bir şans vermenizde fayda var. Benim 1,5-2 yıldır elimden düşmeyen, orta fiyatlı kategorisinden favori fondötenim. Çevremdeki çoğu arkadaşıma da gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum, ee siz de benim arkadaşlarım olduğunuza göre sizlere de rahat bir şekilde tavsiye ediyorum!! :)

Orta fiyat kategorisinden olan bu fondöteni indirimlerde uygun fiyatlı kategorisine dahil edebiliriz orası da ayrı bir konu :)

Fiyatı 60 TL civarında. Gratis, Watsons, Rossmann, Cosmetica gibi çeşitli kişisel bakım mağazalarından bulabilirsinizz...

Okuduğunuz için teşekkürler, umarım faydalı bir yazı olmuştur :) Siz bu fondöteni kullanıyor musunuz? Favori orta fiyatlı fondöteniniz hangisi? Bana yorum bırakırsanız çok sevinirimm...
Sevgiler :)

Yorumlar

  1. max factor fondötenleri seviyorum healhy harmony'i yeni bitirdim hatta..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, Max Factor fondötenleri çok başarılı :)

      Sil
  2. Bu fondöten hep yağlı ciltlere uygun diye düşündüğümden denemeye yanaşmamıştım doğrusu; ama, bu tür mat ve kalıcı fondötenleri kuru cilde uygulama tekniklerini öğrendiğim için bir indirimde değerlendirebilirim :) Hem de doğal durduğunu yazmışsın, tam istediğim gibi! Çok teşekkürler yorum için, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuru ciltli olan çok yakın arkadaşım da kullanıyor, bir problem yaşamadı, bence cildini güzelce nemlendirip bi deneyebilirsin, memnun kalacağını düşünüyorumm :) ben teşekkür ederimm :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yazılar