Online Alışverişte Yeni Soluk: Kozmium.com

Merhabalar!!
Dermokozmetik ürünleri online alışveriş sitelerde uygun fiyata veya çeşitli kampanyalarla buldukça çok seviniyorum, yaptığım alışveriş daha keyifli hale geliyor.
Sizlere yeni keşfettiğim bir siteyi hemen tanıtmak istiyorum.Çünkü fiyatları, fırsatları, sundukları imkanlar epey dikkatimi çekti.
www.kozmium.com geniş marka ve ürün seçeneği olan bir online alışveriş sitesi.
1000'e yakın markanın, 310 farklı kategoride 8000'e yakın ürünü bulunuyor.

gibi bir çok markalar bulunuyor...

Eczane garantörlüğünde, %100 orjinal ürün garantisi var.

Süper Hızlı Gönderim ibareli ürünlerde saat 16:00'dan önce vereceğin tüm siparişler aynı gün kargoda.

Ödeme Seçenekleri de gayet bol seçenekli,
Kredi kartı ile peşin ve taksitli olarak, ATM banka kartı, Havale/EFT, PayPal ve Kapıda ödeme seçeneği var.Özellikle kapıda ödeme seçeneği olması bence çok güzel.

Ayrıca Tüm Türkiye'ye kargo 3,9 TL 100 TL ve üzeri siparişlerde bedava.
Bu kadar fırsat dolu olan bir siteyi sizlere göstermek istedim, umarım faydalı olmuştur.Ayrıca Kozmium.com'da her sitede olmayan bir sistem var, Online destek hattı! Bunu da belirtmeden geçmeyeceğim... Aradığınız bir ürünle ilgili sorunuz olursa rahatlıkla irtibat kurabilirsiniz.
Ben de Kozmium deneyimimi ve ürünlerimi en kısa zamanda tekrar burada yani blogumda sizlerle paylaşacağım...
Takipte kalın, sevgiler :)

Yorumlar

  1. Paylaşımın için teşekkürler ♥ Şu sıralar ne çok duyuyorum bu siteyi, bakacağım :)

    YanıtlaSil
  2. evet bu ara çok fazla bloggerlar arasında paylaşılıyor bu site ben de bakacağım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yazılar