H&M Face Sculptur Palet

Merhabalar!!
H&M makyaj üzerinde bir çok yenilik yaptı, birbirinden güzel ürünler çıkarttı bildiğiniz üzere.Geçenlerde gezerken bu 4'lü makyaj paleti dikkatimi çekti ve fiyatı da uygun olunca denemekten ne çıkar diyerekten satın aldım...

Geçelim incelemeye o zaman :)
Ürün şeffaf, plastik tasarıma sahip.Herhangi bir albenisi ya da farklı bir özelliği yok, sıradan, sade tasarımda.Kimisine göre kalitesiz gelse de ben böyle sade tasarımları da bir yandan daha çok seviyorum.
Plastik olmasına rağmen bana dandikmiş gibi gelmedi, 1 haftadır kullanıyorum ki aldım, alalı sürekli kullanıyorum, hiç bir kırılma, çıtlama vs. olmadı.
Aydınlatıcı, allık, bronzer ve kontürden oluşan 4 bölümü var.
Aydınlatıcı; Sim sim durmuyor, içerisinde kocaman kocaman simler yok, tam anlamıyla aydınlık görünüm veriyor.Tabi yine de ölçülü kullanmakta fayda var.Mary Lou kadar başarılı olması beni çok şaşırttı.Ama Mary Lou kadar sarımsı değil, daha açık şampanya tonunda.
Üstteki Mary Lou Manizer Aydınlatıcı
Alttaki H&M Face Sculptur Paletteki Aydınlatıcı
Allık; Pembe ve şeftali karışımında, yanakta doğal duran tonda, mat değil parlak yansımaları var ama kesinlikle sim sim durmuyor.
Bronzer; mat değil, hafif parlak yansımaları var, yüzü ısıtmak, daha sıcak göstermek için çok hoş açık kahverengi ton.
Kontür; mat, kahverengi ama soğuk tonlu, bu nedenle çok güzel kontür yapılıyor. NYC'nin bronzerından çok memnundum, bu paletten sonra ona elim gitmiyor bile, NYC'nin bronzerına kıyasla bu daha soğuk tonlu ve daha koyu olduğu için daha çok sevdim.
Üstteki NYC Smooth Skin Bronzlaştırıcı
Alttaki  H&M Face Sculptur Paletteki Kontür tonu
Tüm renklerin elimin üzerindeki swatchları

Ve bu makyaj paletini sadece bu alanlarda değil, far olarak da kullandım.Eğer elinizde varsa veya alırsanız sizlere de far olarak da denemenizi tavsiye ederim.
Tüm renklerin kalıcılıkları ve pigmentasyonları fiyat-performans açısından gayet başarılı buldum.Alırken renk vermez diye tereddütte kalmadım değil, hiç umutlu değildim açıkcası.Ama yukarıda da bahsettiğim gibi aldım alalı elim hep bu palette, hem daha pratik oluyor hem de her seferinde verdiği sonuçtan memnun kalıyorum.
Fiyatı 16,99 TRY.
Bu palete bakmanızı, hatta denemenizi tavsiye ediyorum.

Yorumlar

  1. Aaaaaa iyi çıkmaz diyip bakıp bakıp almamıştım, vallahi merak ettim kuzum, ilk fırsatta alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende aynı tereddütte kaldım ama sonra dedim aman iyi çıkmasa da uygun, denemekten ne çıkar... Çok memnun kaldım :)

      Sil
  2. Renkleri ne kadar güzelmiş :) Işıltılarını sevdim :)

    YanıtlaSil
  3. Çok beğendim vallahi. Ben de tahmin etmezdim bu kadar güzel çıkacağını.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen, bu performansı beklemiyordum, çok şaşırdım :)

      Sil
  4. Fiyatı inanılmaz uygun geldi benim için, paletdekinleri tek tek alsak daha pahalı. Bende alıcam hemen :)

    YanıtlaSil
  5. Bursa,da maalesef H&M olmadığı için ürünlerini çok merak ediyorum.Makyaj malzemeleri için çok güzel yorumlar okuyorum,zahmet edip de bursa,ya da açarlarsa çok mutlu olucam.Bu palette çok güzelmiş güzel günlerde kullan cnm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, umarım en kısa sürede açılır :)

      Sil
  6. geçenlerde bakıyordum dikkatimi çekti alamadım yazını okumam iyi oldu bence gayet güzel duruyor. Güle güle kullan canım sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım, ihtiyacın varsa almanı tavsiye ederim, gerçekten başarılı :)

      Sil
  7. çok merak ettiğim bir üründe, faydalı bir post olmuş teşekkürler.
    blogunu takibe aldım bende beklerim
    kurabiyesever.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, tabii bloguna bakacağım mutlaka :)

      Sil
  8. Bende çok istiyorum ama nereye gitsem bulamıyorum yok diyorlar. Siz hangi avm den aldınız acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben İstanbul-Taksim'deki H&M mağazasından aldım, genellikle bir çok çeşit orada bulunuyor :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yazılar