Shambala Clinic Cilt Bakım Deneyimim

Cilt bakımı her bayan için son derece önemli bir konudur. Özellikle günümüzde çevre kirliliği arttığı için cildimiz de bu durumdan çok kötü etkileniyor.Bu durumda da cildimizi temiz tutmamız gerekiyor.
Ben yüz temizleme jeli, maske, peeling gibi tüm cilt bakım işlemlerini evde kendimce yapmaya dikkat ediyorum.
Özellikle siyah nokta ve akne problemi çoğumuzun korkulu rüyası...Ve baş etmesi de bir hayli zor...
Bugün Shambala Clinic'e gidip, cilt bakımı yaptırdım ve sizlerle de bu deneyimimi paylaşmak istedim...
Shambala Clinic, İstanbul-Avrupa Yakası, Maslak, Sun Plaza'nın içerisinde.
Shambala'ya girdiğinizde çok rahatlatıcı bir atmosfer sizi karşılıyor.Beyaz ağırlıkta, morun da yer aldığı, çok şık bir konsepti var.Her yer son derece temiz ve hijyenik.
Masaj odaları, cilt bakım odaları... tarzında ayrı ayrı odalar var, kişiye özel.
Zaten gitmeden önce randevunuzu almış oluyorsunuz, gittiğinizde hemen size özel, uygun bir odaya geçip orada istediğiniz uygulamayı yaptırıyorsunuz.
Gelelim benim yaptırdığım cilt bakımıma...
Cilt bakımımda kullandıkları markalar; Thalgo, Exuciance ve Pharmaozon.
Ten makyajım temizleyici jel ile çıkartıldı.Daha sonra sıcak havlularla iyice, dip köşe temizlendi yüzüm :)

Toniklendi ve buhar işlemine geçildi.
Cildimin rahatlayıp, gözeneklerimin daha rahat temizlenmesi açısından buharın etkisi çok iyi zaten.
Siyah noktalarım ve gözeneklerim vakum ile temizlenip, daha sonra siyah nokta sıkma işlemine geçildi.Evet yanlış okumadınız!Kalan siyah noktalarımdan sıkarak temizlendi cildim.
Gizem Hanım'ın eli o kadar hafifti ki hiç acımadı diyebilirim ve tırnaklarını kullanarak değil, parmaklarıyla, çok değişik bir tarzda temizledi.Tabii ellerinde eldivenler vardı, son derece hijyene önem veriliyordu.Normalde bu siyah nokta sıkma işlemini evde biz yapmaya çalışsak, bir türlü çıkartamayız, çıkartamadığımız gibi de cildimiz yara olur, kızarır vs...Ayrıca Gizem Hanım siyah nokta bantlarının sadece yüzeysel temizlediğinden bahsetti.Ve kesinlikle katılıyorum.Siyah nokta bantlarını kullansam da sadece yüzeysel olduklarını ve kıllanma yaptığını biliyorum, mecbur olduğumdan kullanıyorum.Ama artık mecbur değil!Artık Shambala var! :)Bu konu üzerinde özellikle uzun durdum çünkü siyah nokta temizleme işleminden öyle memnun kaldım ki gözlerime inanamadım.Cildim hiç olmadığı kadar temizdi.Ve cildimden çıkan siyah noktaları vs. görünce de bir şok geçirmedim değil.Ben de cildimi sürekli temiz tutuyorum diye kendimi avutuyormuşum meğer.Gizem Hanım sadece yüzeysel temizlediğimi, deri altında siyah noktaların olduğunu ve onları temizlediğinden de bahsetti.Ve gerçekten haklıydı.
Şöyle anlatayım, birlikte gittiğim kız arkadaşım bile cilt bakımımdan sonra sürekli yüzüme bakar oldu ve dediği laf şuydu; "Hülya o değil de ben bu siyah noktalar nasıl yok oldu ona takıldım!"O derece memnun kaldım bu işlemden.Ve söylediğim gibi cildimde hiç bir kızarma, tahriş olma durumu olmadı.
Thalgo'nun ferahlatıcı, mineralli güzellik suyu sıkıldı yüzüme ve boynuma.Etkisi öyle hoştu ki.Gerçekten bir anda ferahladım.
Ozon uygulandı, bu işlemde cildimin dayanıklılığını arttırmak, sakinleştirip, yatıştırmak için.
Serum uygulandı.Serum emildikten sonra akneli ve hassas cildime uygun maske uygulandı, 15-20 dakika bekledikten sonra temizlendi.
Tekrar toniklendi cildim.
Nemlendirici uygulanarak yüz masajı yapıldı.Gerçekten çok rahatlatıcıydı.
Cildimde hiç makyaj olmamasına rağmen son derece canlı ve sağlıklı görünüyordu.
Masaj Odası
Tüm içtenliğimle söylüyorumki çok memnun kaldım.
Fırsat buldukça ayda 1 gitmeyi aklıma 
koydum.
Shambala Clinic'de sadece cilt bakımı değil, peeling, masaj, leke tedavisi, akne tedavisi, botoks, dolgu, estetik, diyetisyen, lazer gibi bir çok işlem ve bölüm var.
Özellikle siyah nokta konusundan dolayı, sizlerle paylaşmam gerektiğini düşündüm.Çoğumuz bu dertten şikayetçiyiz, işte size çözüm!
Gitmek isteyen olursa benimle iletişime geçebilir, yardımcı olabilirim ya da direk gidebilir, benim adımı verirseniz indirim de yapılacak :)


Sofi Hanım'a ve Gizem Hanım'a ilgileri için çok teşekkür ederim.

Ummarım çok faydalı bir yazı olmuştur, okuduğunuz için teşekkürler, tertemiz ciltli günler :)

Yorumlar

  1. Merhaba, yazınız için teşekkürler çok faydalı oldu fikir vermesi açısından. Siz halen o kliniğe gitmeye devam ediyor musunuz? Zaman içerisindeki deneyiminizde ya da memnuniyetinizde bir değişiklik oldu mu öğrenmek isterim. Ben de yakın zamanda gitmek istediğim için güncel bilgi almak istedim. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim, hayır kliniğe gitmiyorum, ilaçlı sivilce tedavisi gördüğüm için cilt bakımı yaptırmam yasak, onun haricinde memnuniyetle gidiyordum önceden, tavsiye ederim :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yazılar