Rimmel London Stay Matte Pudra

Merhabalar!!
Bugünki yazım artık duymayan kalmadı diye tahmin ettiğim Rimmel London'un Stay Matte pudrası hakkında olacak.
Bir çok high-end pudra ile yarışan bu pudrayı neden daha önce almadım, bu kadar bekledim bilmiyorum.Belki de evdeki pudralardan sıra gelmediği için olabilir :)
Velhasıl kelam...Sonunda ben de 1 tane edindim ve hemen kullanmaya başladım, yorumlarım da oluşunca sizlere daha da zaman geçmeden bu pudrayı anlatmak, aldırmak istedim :)


Ben 001 Transparent, yani renksiz olanını aldım.
Makyajı çok güzel sabitliyor.Diğer pudralar gibi kabuk kabuk durmuyor ve yüzde ağırlık yapmıyor.
Yumuşacık yapısı var, sürümü çok kolay...Bu nedendendir ki ciltte de çok doğal duruyor, hatta varlığı belli bile olmuyor, çünkü transparan :)
Yağlanma problemi yaşayanların ve makyajlarını hafif bir ürünle sabitlemek isteyenlerin makyaj çantalarından eksik etmemesi gereken bir ürün...
Ben çook sevdim, bittikçe de alabilirim :) Fiyatı 15 TRY, Watsonslardan satın alabilirsiniz.

Yorumlar

Popüler Yazılar