Le petit marseillais duş jelleri

Le Petit Marseillais markası uzun bir süre önce ülkemize gelip Watsons ve Gratis'lerde satışa sunuldu.Hakkında bir çok yazılar yazıldı, çok seven de oldu hiç sevmeyen de oldu.Bende artık bu markayla tanışmam gerektiğini düşündüm ve önce kendim denedim şimdi de sizlere anlatacağım.Bir de benim yorumlarımı okuyun istedim :)

Öncelikle Le Petit Marseillais ismi Küçük Marsilyalı anlamına gelmektedir.Marsilya da bilindiği üzere sabunun ilk ortaya çıktığı yerdir. Fransa'nın en yeşil markası ünvanına sahip bir markadır.Ürün ambalajları geri dönüşüme uygundur ve bazı ürünlerin ambalajları geri dönüşümden elde ediliyormuş.Ve ürünlerinde paraben ile renklendirici bulunmuyor.


Markanın ürünleri içerisinde duş jelleri, el kremleri, vücut kremleri, lipbalmları, sabunları... mevcut.
Gelelim benim kullandığım ve kullanmakta olduğum ürünlerine, ben öncelikle duş jellerini denemek istedim.Koku konusunda çok hassasımdır ve güzel kokulu şeylere karşı kendimi asla tutamıyorum bu nedenle de ben 2 tane çok hoşuma giden duş jellerini denemek istedim.Bu arada duş jellerinin çeşiti o kadar çok ki insan seçmekte zorlanıyor.

  • Beyaz Şeftali Ve Nektarin, Banyo Ve Duş Jeli:Öncelikle kapağını açar açmaz misler gibi yüzünüze vuran şeftali kokusundan bahsetmek istiyorum.O kadar duş jeli çeşitleri denedim ama bunun kadar doğal, gerçeğe yakın olanını görmedim, koklamadım.Baymayan gerçek, doğal şeftali kokusu var.Ne çok da bahsettim kokusundan yahu! :D Yapısına gelecek olursam şeffaf renkte, çok kolay durulanıyor, köpürmesi normal diğer duş jelleri gibi.Cildimi ise yumuşacık yapıp, niveanın kremli duş jelleri kadar yoğun olmasa da nemlendirdi, ama ben zaten duşta o kadar yoğun nemlendirmeyi seven bir insan değilim yani o kadar kremsi duş jelleriyle aram yok.Ama bu duş jeli ideal nemlendirme ve yumuşatmaya sahip.Üstelik ferah ve meyveli mis gibi kokusuyla da tenimi ferahlatıp, arındırdı.Kokusunun kalıcılığı çok yüksek diyemem sonuçta bu parfüm değil duş jeli :)

  • Pamuk Ve Gelincik Sütü, Banyo Ve Duş Jeli:Miissler gibi gelincik sütü kokusu...Cildinizi pırıl pırıl hissettirecek bir koku.Üstelik nemlendiricili olduğu resmen kokusundan anlaşılıyor.Bu duş jeli beyaz şeftali ve nektarinli olanına göre besleyici özelliği de var!.Zaten yapısı daha kremsi ve rengi şeffaf değil beyazımsı, süt renginde.Bu duş jelinin nemlendirmesi diğerine göre daha yoğun geldi bana.Yine diğer duş jeli gibi bu ürünün de durulanması çok kolay.Köpürmesi daha az ama normal.Cildim yumuşacık, nemli ve beslenmiş oldu.Bu kokunun kalıcılığı daha da az diğerine göre, ama verdiği his ve ferahlık harika :)

Ben bu 2 duş jelinden de çok memnun kaldım, bittikçe diğer çeşitlerini de deneyip alacağım bir marka oldu kesinlikle :) Bence siz de deneyip, Le Petit Marseillais(Lö Pöti Marseye) ile tanışmalısınız.
Gratis,Watsons,Rossman,Cosmetica gibi yerlerden bulabilirsiniz :)

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yazılar