Flormar deluxe çok amaçlı pudra

Merhabalaaarr!!
Flormar'ın Deluxe serisinden çok amaçlı pudrasını biraz geç de olsa, Flormarın Online alışveriş sitesinde Outlet bölümünde görüp, satın aldım :)
Çok fonksiyonlu yazdığını görünce açıkçası bende epey merak ettim ve dedim ki hiç olmazsa far olarak kullanırım...
Ben Rose&Coral Multicolor rengini seçtim.



Ürün geldiğinde kutu içerisinde, kendi kesesinin içinde geliyor.Normalde de yani kesesiyle birlikte çantaya at-çık bir ürün.
Kesesi olmasa bile ambalajı kaliteli, çok çabuk kırılıp-bozulacak gibi durmuyor.Üstelik klasik pudra kutusunun üzerine çiçeklerle kalp deseni çizilmiş olması da beni ayrı bir cezbetti :)




Ürün 4 farklı tondan oluşuyor.Pudra, allık, far olarak kullanılabilen bir ürün olduğunu tekrar belirtmek istiyorum.Mesela açık tonuyla makyajınızı sabitleyebilirsiniz, mercan-pembe tonlarını allık olarak kullanabilirsiniz, kahverengi ile de göz makyajını yapabilirsiniz.Gerçekten de çok yönlü bir ürün, alın size küçük ama tüm makyajı yapabileceğiniz bir makyaj paleti :)

Ürün renk verme açısından orta derecede, öyle çok yoğun renk vermiyor ama görünen renkleri veriyor.Ve maalesef ki tozutma problemi var, belki de ben fırçayla uyguladığım içindir, süngerle tozutmayabilir, bilemiyorum.Ama tozutuyor olması yüzünüzde kötü durduğunu düşündürmesin.
Ben bu ürüne bayıldım.En sevdiğim uygulama yöntemi tüm renkleri karıştırarak, allık olarak kullanmak oldu, hem çok doğal hem de aydınlık bir görüntü vermesi benim çok hoşuma gitti.Daha erken almalıymışım, çok geç kalmışım ben yahu!Ama sonunda benim :)

Ben Flormar'ın online alışveriş sitesinden 7,50TL'ye aldım ve şuan baktım 5 TL'ye düşmüş, kızlar bence bu ürünü bitmeden alın derim.
Normal fiyatı da 30TL'ydi.

  •  Şuradan satın alabilirsiniz --> tıktık
Okuduğunuz için teşekkürler :)

Yorumlar

Popüler Yazılar