Gabrini Aloe Vera Dudak Koruyucu LipBalm

Cilt bakımının önemli, tamamlayıcı adımlarından birisi de dudak bakımı👄 @gabrini ‘nin yepyeni ürünlerinden biri benim biri sizin olacak💚
Hadi içeriğine bakalım; Nemlenmiş, yumuşak dudaklar için bu dudak balmı ideal formüle sahip. Ürünün tasarımı da benim sevdiğim, kullanmayı tercih ettiğim gibi. Kavanozda bulunan dudak koruyucularını pek hijyenik bulmadığım aşikar... Tabii dudalarımı koruyabilmek için mecburen tercih ediyordum. Bu dudak koruyucu normal ruj tasarımına sahip. Yeşil renk görünümünde olmasına rağmen dudağa uyguladığınızda herhangi bir renk verme yapmıyor. Normal, şeffaf yapıya sahip. Yapışkanlık veya ağırlık gibi olumsuz etkiler oluşturmuyor. Kadın & Erkek kullanımına uygun, unisex bir ürün. Spf20 de içeriyor olması şahane bir özellik. Özellikle yaz mevsiminde dudaklarımı güneşten korumaya çalışsam da maalesef başarılı olamıyordum, güneşin etkisiyle dudaklarım da yanıyordu. Bu dudak koruyucunun içerisinde güneş koruma faktörü 20 olduğu için yazın çok daha severek kullanacağım. Üstelik bu özelliğinin yanında bir de içerik olarak Aloe Vera özüne sahip. Ben bu yeni formülü çook sevdim o yüzden diğerini hiç açmadım ve güzel bir çekiliş düzenleyip sizlere hediye edeceğim, takipte kalın💋
İhtiyacı olanlar ise hiç beklemesin ve mutlaka alsın, fiyatı; 8,90₺💸
Kendi internet sitesinde ( @gabrini ), @trendyolcom ‘da kolaylıkla bulabilirsiniz🛍🎈

Yorumlar

Popüler Yazılar