L’Oréal Paris Infaillible 24H Fresh Wear Fondöten

Herkese mutlu haftasonları 👯‍♀️ Aşırı yoğun bir dönemde olduğumu artık bilmeyen kalmamıştır diye düşünüyorum 👻 Böyle yoğun bir dönemde imdadıma yetişen, beni yarı yolda bırakmayan bir ürünle tanıştım ve sizleri de tanıştırmaya geldim 😇
Ürüne geçmeden önce muazzam sunumdan da bahsetmek istiyorum 🛍 @essanceistanbul & @lorealmakeup yine inanılmaz düşünceli davranmış, tam da motivasyona ihtiyacım olan dönemde harika bir mottoyla bana gücümü hatırlattı resmen! 😼 Sporda vs daima yanımda olacaklar çok teşekkürler @essanceistanbul@lorealmakeup 💕🤸🏼‍♀️

Yepyeni formülü ile tüm zorluklara karşı koyan L’Oreal Paris Infaillible Fondöten ile artık sende #durdurulamazsın 💫 Oksijen teknolojisi sayesinde cilde nefes aldıran, yoğun kapatıcılık, hafif doku suya, neme, temasa dayanıklı 🏃🏼‍♀️💦 Hem de 24 saat ⏰ 
1 haftadır kullanıyorum ürünü ve genel gözlemlerimden bahsetmek istiyorum 🤓Son derece ince, su gibi akışkan yapısı olan bu fondöten, yüzde maske gibi de durmadan yüksek kapatıcılık sağlıyor. Kapatıcılık özelliğini çokk beğendim, göz altlarımda da harika performans sergiledi. İçerisindeki hyalüronik kompleks de cildi kusursuzlaştırırken aynı zamanda nemlendiriyor. Temasa dayanıklılık özelliği de gerçekten var. Ne telefon camına ne de yüzüne dokunduğunda eline vs bulaşmıyor, transfer olmuyor. Yüksek kapatıcılığına rağmen maske gibi durmadığı için son derece doğal bir görünüm kazandırıyor, gün içerisinde parlamaya da engel oluyor. 
Kuru & normal ciltlilerin seveceği gibi yağlı ciltliler de sevecektir. 
Geniş bir renk yelpazesi de olduğu için tam tonunuzu rahatlıkla bulabilirsiniz. Bildiğim kadarıyla 10 renk çeşiti var. Bendekiler; 130-Beige Peau/True Beige, 125-Naturel Rose, 120-Vanille. Benim cilt tonuma uymayan rengi sizlere hediye edeceğim 🎁🎈 

Kısacası yenilenen L’Oréal Paris Infaillible 24H fresh wear fondöten; oldukça kapatıcı, cildi pürüzsüz, porselen gibi gösteriyor, nemli tutup cildin canlı görünmesini sağlıyor, tüm bunların yanında da maske gibi durmayıp doğal bir görünüm sunuyor ve kalıcılığını tüm gün koruyor, akma & bulaşma yapmıyor. 
Cildin nefes alırken kusursuz görün bu senin de hakkın! 
Çünkü biz buna değeriz ❤️ 

Yorumlar

Popüler Yazılar