Yves Rocher Kusursuzlaştırıcı BB Krem

Merhabalar!!
Yves Rocher ürünlerini, bitkisel içerikli oldukları için oldukça severek ve güvenli bir şekilde kullanıyorum. Bu yazımda da sizlere başlıktan da anladığınız üzere Yves Rocher'in 6 etki bir arada bulunduran kusursuzlaştırıcı BB kreminden bahsedeceğim...
Öncelikle ürünün internet sitesinde ve kutusunun üzerinde yazan özelliklerinden, vaat ettiklerinden bahsetmek istiyorum;
"20 GKF ve Yeşil Pirinç Özü içeren yeni formül ile tek adımda 6 etkiyle kusursuzlaşan bir cilt! Cildinize kusursuz ve canlı bir görünüm sunarken ihtiyaç duyduğu desteği veren BB Krem, bitkisel içeriğindeki Yeşil Pirinç Özü ile cildinizi koruyucu özelliktedir.
Krem formundaki hafif dokusu sayesinde anında cilt tarafından emilir ve cilt üzerinde eşit miktarda dağılmasına yardımcı olur. Cildinize ihtiyaç duyduğu nemi kazandıran BB Krem, daha pürüzsüz bir görünüm sunarak kusurları ve yorgunluk belirtilerini gizler ve cildinizi canlandırır. 

BB Kremle 6 etki 1 arada:
1. Cildi 24 saat boyunca nemlendirir.*
2. Ten rengini bütünler. 
3. Yorgunluk izlerini ve kusurları gizler. 
4. Cildi pürüzsüzleştirir. 
5.Cilde ışıltı verir. 
6.Cildi UVA/UVB ışınlarına ve dış etkilere karşı korur.
*13 kişi üzerinde gerçekleştirilen klinik çalışmaların sonucudur. Dermatolojik kontrol altında test edilmiştir. Mineral yağ ve paraben içermez."

Ürün 50 ml'lik tüp formda ambalaja sahip.
Ürünün renk skalası yok, tek "medium" renkte olması bence eksi bir özelliği. Özellikle benim gibi çok açık renk tenliyseniz biraz koyu kalabilir. Peki ben nasıl kullandım? Az uygulayarak ve ıslak sünger ile iyice yedirerek uyguladığım zaman cildime uyum sağladı.
Ürünün yapısı, kıvamı kremsi, yoğun. Ciltte yumuşacık bir doku bırakıyor ayrıca yapış yapış olma gibi rahatsız edici bir problem yaratmıyor. En önemli noktalardan birisine gelecek olursak... Kapatıcılığı nasıl? Bu ürünün kapatıcılığı oldukça düşük. Belki ben hafif, az uyguladığım içindir. Daha yoğun uygulansa kapatıcılığı yüksek olabilir belkide fakat benim uyguladığım şekilde yüksek kapatıcılık vermiyor. Cilt tonunu eşitliyor, kızarıklıkları gideriyor. Cildim aşırı kuru olduğu halde bu BB kremden önce nemlendirici kullanma zorunluluğu hissetmiyorum cildimi çok güzel nemlendiriyor ayrıca aydınlık, canlı, taze ve parlak gösteriyor. Bu nedenle karma-yağlı ciltliler sevmeyebilir bu ürünü.
İçerisinde SPF/Güneş koruma faktörü 20 bulundurması da sevdiğim özelliğinden oldu, günlük olarak ekstra güneş koruyucu uygulamama gerek kalmıyor.
Bitkisel, çiçeksi bana göre çok tatlı bir kokusu var, bu koku belki koku hassasiyeti olanları ya da ürünlerin kokusuz olanını tercih edenleri rahatsız edebilir.
Gün içerisinde herhangi bir akma, bulaşma, dağılma veyahut beni yarı yolda bırakma gibi sorunlar yaratmıyor.

Mineral yağ ve paraben de içermeyen bu BB kreme bakmanızı tavsiye ederim, eğer yüksek kapatıcılık beklentiniz yoksa ve cildiniz karma-yağlı değilse sizin de memnun kalacağınızı düşünüyorum. BB kremler zaten genellikle çok yüksek kapatıcılı olmuyor kaldı ki günlük olarak hafif, cildi yormayan ürünler kullanmak daha doğru bence :)

Fiyatı; 37,90TL
Ürüne İnternet sitesinden ve mağazalarından ulaşabilirsiniz.
İnternet sitesinden incelemek veya satın almak isterseniz; *tıktık

Umarım faydalı bir yazı olmuştur, okuduğunuz için teşekkürler :)
Siz bu BB kremi kullandınız mı? En sevdiğiniz BB krem hangisi? Yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim.
Sevgiler...

Yorumlar

  1. Emeğinize sağlık :) Yves Rocher ürünlerini bende çok severek kullanırım ;)

    YanıtlaSil
  2. Rengi bana da koyu geldiği için henüz kullanamamıştım; ama, yazın başlamasıyla birlikte, önerdiğin üzere ıslak sünger ile deneyebilirim. Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
  3. bunu kullandım ben özellikle kokusu o kadar güzel ki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle çok tatlı ama baymayan bir kokusu var :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yazılar