Blogger Etkinliği | Vazgeçilmez Markalarla Sevgililer Günü

Merhabalar!!
11 Şubat, Cumartesi günü, Taksim-Eresin Otel'de, Sevgili Şafak'ın düzenlediği "Vazgeçilmez Markalarla Sevgililer Günü" blogger etkinliğine katıldım.Bu yazımda sizlere etkinlik ile ilgili bilgiler aktaracağım...Kısa süre sonra yayınlayacağım diğer yazımda da sponsorlar ile ilgili daha kapsamlı bilgiler olacak...
Etkinliğe İstanbul, Ankara, Eskişehir'den toplam 20 makyaj, yemek, lifestyle bloggerları katıldı.Tanıdıklarım olduğu gibi tanımadıklarım da mevcuttu, kaynaşıp, onlarla da dost olarak, samimi, hoş bir ortam oluşturduk.
Sevgili Şafak'ın açılış konuşması ile başlayan etkinlik, katılımcı sponsor firma yetkililerinin konuşmalarıyla devam etti...

Yonca Kozmetik'ten Özlem Hanım bizleri, İspanyol markası olan Marti Derm ve SVR Laboratoires Türkiye markaları ile tanıştırdı.Cilt bakımları, cilt yaşlanması, kozmetik-dermokozmetik ürünler vs hakkında çeşitli alanlarda ve kendi ürünleri hakkında bilgilendirdi.Özellikle serumlarını oldukça merak ettim, hatta kullanmaya başladım bile, etkilerini de muhakkak sizlerle paylaşacağım.

Revox firma yetkilisi Gamze Hanım, gerek kendi düzenlediğim etkinlikten gerek diğer katıldığım etkinliklerden, tanışmış olduğum ve çok sevdiğim birisi olur kendisi, bu etkinlikte de görünce ayrı bir mutlu oldum :) Revox'un yepyeni 3 ürününü tanıttı bizlere.Kalıntı giderici şampuan, sıvı saç kremi ve saç bakım yağı...Genellikle Revox'un her ürününden memnun kalıyorum özellikle saç dökülmelerine karşı şampuanından çok çok memnunum.Saçlarından şikayetçi olan arkadaşlarıma/çevremdekilere muhakkak tavsiye ediyorum, hatta aldırttırıyorum ve önerdiğim kişiler de en az benim kadar memnun kalıyorlar.Bu nedenle, bu yeni ürünlerle de çok iyi anlaşacağımı düşünüyorum fakat tabii deneyip, göreceğim...
Karakter Dükkanı, sahibi Burçin Hanım da siteleri ve ürünleri hakkında detaylı bilgi verdi bizlere.Siteleri oldukça pratik, kullanımı kolay ve ürünleri de orjinal lisanslı olması sebebiyle gönlümü fethetti. Yakın zamanda detaylı bir yazı paylaşacağım zaten bu site hakkında.Şayet ürünlere bayıldım!Benim gibi ruhu asla büyümeyenler de bayılacaktır!
Ve son olarak da Blogger arkadaşımız olan Fatma Doğan'ın LR iş ortaklığı ve ürünleri hakkında bilgilendirmesi yer alıyordu.LR ürünlerini severek ve güvenerek kullanıyorum zaten, tanıdığım birisinden kolaylıkla ulaşabilecek olmama çok sevindim.Siz de detaylı bilgi veya ürünlere ulaşmak, incelemek isterseniz kendisine "sosyalannemlrekibi" buradan ulaşabilirsiniz.
Tanıtımlardan sonra keyifli sohbetler, fotoğraf çekilmeler derken etkinliğimiz zamanın nasıl geçtiğini bile fark etmeden sona erdi...
Sponsor olan tüm firmalar hakkında detaylı bilgileri içeren yazımı da kısa süre içerisinde sizlerle paylaşıyor olacağım...
Bu güzel etkinlik ve tüm uğraşları için Sevgili Şafak'a teşekkür ederim.Birçok yeni ürün & firma ve blogger dostları tanıdığım için oldukça mutluyum...
Her günümüz sevgiyle geçsin... :)
...Sevgiler...
---------------------------------------------------------
Eresin Otel hakkında kısa bilgi;
Eresin Otelleri grubuna bağlı olan İstanbul'un Eresin Taksim Premier otel, iş, kültür ve eğlence merkezi Taksim'de bulunuyor. İstiklal caddesi, Taksim Meydanı, metro, metrobüs ve otobüs durakları sadece 5 dk. Lık yürüme mesafesinde olan otelde, zengin açık büfe kahvaltı ve fitness imkanlarını müşterilerine ücretsiz olarak sunmaktadır. Otelin 35 çift kişilik ve 32 ikiz yataklı toplamda 67 odası bulunmaktadır.
Ayrıca otelde misafirler için jakuzi havuzu, buhar odası, masaj odası ve bir spor salonun bulunduğu sağlık kulübü mevcut. Bunun yanı sıra İstanbul'un panaromik manzarasına sahip Teras Restaurant ile Türk ve Akdeniz yemeklerinin özel lezzetlerinin servis edildiği bir restaurant hizmeti de sunulmaktadır.
Otelin konaklama dışında faydalanabileceğiniz "Galata", "Pera", "Taksim" ve "Marmara isimli 4 adet toplantı salonu bulunmakta.
ERESİN OTELLERİ
Topçu Cad. No.16, 34437
Taksim - İstanbul
Tel : +90 212 256 08 03
Fax: +90 212 253 22 47
İLETİŞİM
info@eresinhotels.com.tr
eresin@eresinhotels.com.tr

Yorumlar

  1. Tanıştığımıza çok sevindim Hülya'cim, tekrar görüşmek dileğiyle sevgiler

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir etkinlik oldu değil mi görüştüğümüze de çok sevindim sevgiler :-))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yazılar