Desio Renkli Lens / Icy Blue

Merhabalar!!
Bugün gözlerde biraz renk oyunları yapacağız, nasıl mı?Desio renkli lensler ile...
Gözlerim yeşil renk olsa da bazen daha açık yeşil veya mavi veya başka renk olmasını istemiyor değilim.Biz kadınların hep bir yetmemezlik halleri, farklı bir şeyler denemek istiyoruz işte...Desio lenslerin internette methini çok okudum ve gördüm, denemeye bu deneyimimi de sizlerle paylaşmaya karar verdim, hadi hemen incelemeye geçelim.
Desio bir İtalyan markası.
Benim seçimim "Icy Blue".
Markada birbirinden güzel ve farklı renk seçenekleri bulunuyor.
Lensler tek tek paketlenmiş kutuda, plastik ambalaj içinde geldi.Lenslerin orta boşluğu büyük ve hareli.Hareli lensleri sevmeyenler de var fakat bence hareli lensler daha doğal duruyor, bu  nedenle hareli lensler daha hoşuma gidiyor.
Icy Blue'nin tonu, mavi fakat biraz grilik de içeren çok tatlı bir ton.Orta boşluğu geniş olduğundan ve benim gözlerim de yeşil olduğu için orta kısımlar tam karışmadı ve geçişte biraz keskin hat oluştu fakat lensin renkli kısımları oldukça güzel kapatıcılığa sahip, alttaki göz rengi ile çok iyi karışıyor.Gözleri kahverengi olanlara çok daha yakışacağını düşünüyorum.
Kendi, lenssiz, doğal göz rengim.
(Bu arada belirtmeliyim ki göz fotoğrafı çekmeyi, gözleri incelemeyi çok seviyorum nedendir bilinmez :D)
Lensin farklı ışıklarda duruşları.
1. (sol taraftaki) fotoğrafta gün ışığında çekilmiş hali
2. (ortadaki) fotoğrafta beyaz ışıkta çekilmiş hali.
3. (sağ taraftaki) fotoğrafta loş ışıkta çekilmiş hali.

Gelelim bir diğer önemli kısım, lensler rahat mı?Evet, lensler çok rahat.Öyle ki sabah takıp, akşam çıkartacak kadar uzun süre kullanabiliyorum, resmen yokmuş gibi hissediyorum.
Gözlerimde herhangi bir yanma, batma, kuruluk vs olumsuz etki yaratmadı.Renkli lensleri seviyorsanız, Desio'ya bakmanızı tavsiye ederim.

Desio lenslere ulaşmak veya incelemek isterseniz, *TIKTIK*

Okuduğunuz için teşekkürler, umarım faydalı bir yazı olmuştur.Renkli lensler hakkında düşüncelerinizi yorum olarak bekliyorumm...
Sevgiler :)

Yorumlar

  1. Ay maşallah çok güzelsin valla! Gözler renkli olunca lens de daha doğal durmuş. Ben koyu kahve gözlerime renkli lens hiç yakıştıramıyorum. Vaktiyle bal rengi denemişliğim vardı, o da zaten hiç belli olmadı. Çok yakışmış sana, güle güle kullan ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, beğenmene sevindim!! :))

      Sil
  2. çok çok yakışmış güle güle kullan.. ben de eskiden çok kullanırdım lens yeniden mi alsam acaba..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, bence renkli lens kullanmayı seviyorsan bu markaya bakmalısın çok beğendim bende gerçekten :)

      Sil
  3. gülle güle kullan yakışmış :)

    YanıtlaSil
  4. benim de gözlerim yeşil hatta sarı diyebilirim. Mavi olmasını çok istiyorum ama bende belli olmamasından korkuyordum sende gördüm hoşuma gitti deneyebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, sana da yakışacağını düşünüyorum kuzum :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yazılar