Essence Sheer & Shine Ruj ve Uzun Süre Dayanıklı Ruj

Merhabalar!!
Daha önce Essence markasının ürünlerini kullanmıştım, hala da kullanıyorum.
Fakat rujlarını hiç kullanmamıştım.
Denemekten zarar gelmez diyerekten 2 tane rujunu attım sepete...
O zaman geçelim incelemeye...

Öncelikle Sheer & Shine Serisinden aldığım rujuyla başlayalım...
Renkli kapaklı tatlış ambalajları var, ve çok sağlam.Çantanıza atsanız bile kapağının açılıp bütün çantayı ruj yapma riski yok.
Renk vermeleri düşük, daha çok bu rujların özelliği, parlaklığı ve nemlendirip, dudağı pürüzsüz göstermeleri.Bende zaten testerlarını denediğimde renk vermelerinin düşük olduklarını gördüm, ama yapıları o kadar şahaneydi ki hemen almalıyım dedim.
Renk vermesi hiç yok diyemem sakın yanlış anlaşılma olmasın, uygulamaya göre, görünen rengi veriyor, yoğun yoğun sürerseniz yani.Ama ben sür-çık bir ruj aradığım için bu çok hoşuma gitti.
Bendeki 12 numaralı Candy Love isimli olanı.Bu seride tam 13 renk bulunuyor...
Günlük, pembemsi & nude, biraz da parlak ve uygun fiyatlı ruj arıyorsanız işte bu o!Çok güzel bir kokusu olduğunu da söylemeden geçmeyeyim...Fiyatı 7,50 TRY



Diğer ruj ise Uzun Süre Dayanıklı serisinden...

Dış görüntüsü simsiyah, sadece orta kısmında ruj ile aynı renkte olan ince şerit var.

Sade-Şık ve yine bu ruj da son derece dayanıklı ambalaja sahip.

Renk vermesi yoğun, saatlerce dudaklarımı renklendirirken nemlendiriyor.Yani yapısı da yumuşacık haliyle.
Çok da tatlış bir kokusu var. Bendeki 07 numaralı Natural Beauty isimli olanı.
Kahverengi ve pembenin harmanlanmasıyla çok güzel bir gül kurusu tonu ortaya çıkmış.
Fiyatı 8,50TRY

Essence'in rujlarından anladığınız üzere ben çok memnun kaldım...Kendime uygun tonlar buldukça da alırım, bu fiyata bu kalite olacağını tahmin edemezdim :)

Yorumlar

Popüler Yazılar