Saç Bakım Rutinim

Merhabalar!!
Bugün 2 aydır düzenli olarak kullandığım hatta bazılarını 2 aydan da fazla kullandığım bir rutinim haline gelmiş olan saç bakımımdan bahsetmeye geldim.


Şampuan olarak Avalon Organics'in mango terapili, derin nemlendiricili şampuanını kullanıyorum.İnce telli, sönük saçlarım için gayet güzel hacimlendirme sağlayan ve dolgunlaştıran şampuan oldu kendisi.Nemlendirme özelliği gerçekten derinlemesine, fakat nemlendirirken saçı yağlandırıp ağırlaştırmıyor.Çünkü benim saçlarım aynı zamanda da yağlı, fakat bu şampuandan sonra yağlanması bile düzene girdi diyebilirim.Daha önce sizlere Zigavus'un sarımsak özlü şampuanından da bahsetmiştim bazı özellikleri benzer ama kokusu falan ağır bastığı için bence Avalon'un şampuanı daha önde.Ve çok da bereketli, 2 aydır ve hala kullanıyorum daha yarıya bile gelmedim.Siz de denemek isterseniz instagramdan @avalonorganicks 'i takip edip ulaşabilirsiniz.tıktık


Gördüğünüz gibi saç kremi kullanmıyorum, saç kremleri saçlarımı ağırlaştırdığını düşünüyorum ve onun yerine duştan sonra besleyici ürün uygulamak daha mantıklı geliyor bana.

Ve daha önceki yazımda da bahsettiğim Swissco tarağı kullanıyorum, saçlarımı kırmadan, yolmadan, kolaylıkla taramamı sağlıyor.



Duştan/banyodan sonra saçlarıma önce Schwarzkopf'un sıvı saç kremini kullanıyorum, bu sıvı saç kremlerinin her çeşidini kullandım, severek de kullanmaya devam ediyorum, saçlarımın kolaylıkla taranmasını sağlıyor ve bakım yapıyor, üstelik saçlarım kuruduktan sonra elektriklenmesini de önlüyor.Daha sonra eğer saçlarımı fön makinası ile kurutacaksam yine Schwarzkopf'un got2b guardian angel isimli ısıya karşı koruyucu spreyini sıkıyorum saçlarıma ve öyle kurutuyorum.Bu ürünü sadece fön makinası kullanırken değil saçlarımı düzleştirmeden önce, maşa yapmadan önce de kullanıyorum, böylelikle saçlarımın yüksek ısıdan korunmasını sağlıyorum.Ve en son kurutma işlemi de tamamlandıktan sonra Loreal Paris Elseve'nin mucizevi bakım yağını kullanıyorum.Bu ürünü de saçlarım kuruyken kullanmayı daha çok seviyorum, saçlarımın parlak görünmesini sağlıyor ve elektriklenmesini önlüyor.

Benim saç bakımım bu şekildeydi, buraya kadar sabrederek okuduğunuz için teşekkür ederim, umarım faydalı olmuştur, sizin de saç bakımında olmazsa olmaz dediğiniz ürününüz var mı? :)

Yorumlar

  1. Merhaba canım saç bakım rutinini çok beğendim. Elsev bakım yağını bende kullanıyor ve çok beğeniyorum ! bu arada bloğunu takibe aldım bende beklerim öpüldün görüşürüz:=))

    YanıtlaSil
  2. Bende tam saç bakımları ile ilgili tavsiye arıyordum. Saçlarım gür, kalın telli, kıvırcık, çok yağlanma olmuyor bende kuruluktan yana şikayetçiyim. Zaten jölesiz/köpüksüz pek fazla dolaşamıyorum düzleştirdiğimde falan da öyle parlak durmuyor merak ediyordum parlak duranlarınkini omre de olunca biraz yıpranmıştı bu ürünleri mi alsam ? :) Saç doktoru yaptım sizi iki dakika da :)

    YanıtlaSil
  3. Ah kuruluğun gözünü seveyim! :) Şaka bir yana saçlarınız kuruysa nemlendirme açısından bu şampuanı ya da uygun fiyatlı isterseniz Urban Care'in şampuanlarını tavsiye ederim. Avalon'dan önce urban care kullanıyordum onlar da etkili şampuandı. Parlak durmasını istiyorsan da Elseve'nin bu mucizevi yağlarından almalısın, gün içerisinde kuru saçlarına sürdüğün an parlaklığı göreceksin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, tavsiyene uyacağım hemen liste yaptım ;)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yazılar