Multiactiv anti akne temizleme jeli

Merhabalar güzellikler!! Yepyeni bir ürün ile karşınızdayım... Ürünümüzün adı Akne karşıtı arındırıcı ve matlaştırıcı temizleme jeli.
Vaat ettiği; Yumuşak jel formülü ile cildi kurutmadan kirlilikleri ciltten uzaklaştırır.Hamamelis ve Flavanoidlerce zengin Cadı fındığı ekstraktı ile gözeneklerin sıkılaşmasını destekler. Salatalık ektraktı cildin temizlenmesine ve sıkılaşmasına katkıda bulunur. Cildin nem kaybının önlenmesine ve cildin doğal gücünü yeniden kazanmasına yardımcı olur. Pantenol(Provitamin b5) cildin nemlenmesi ve yumuşamasına yardımcı olur. Cildin elastikiyetini destekler.
Kullanımı; Jeli ıslak yüzünüze ve cildinizde sivilce gözlenen diğer bölgelerinize uygulayın. Küçük dairesel hareketler ile masaj yapın. Ardından ılık su ile yıkayın. Göz ile temasından kaçının.

Gelelim benim gözlemlerime, kullanım şekline uygun uyguladım. Yapısı gerçekten jel gibi, mis gibi çeşitli yağ kokuları geliyor burnunuza, hafifçe de köpürüyor yüzünüzü yıkarken. Daha sonra duruladıktan sonra cildimde matlaşmayı direk gözlemliyorsunuz. Cildimde yumuşacık bir doku bıraktı öyle gerim gerim germedi.Düzenli olarak kullanıyorum ve sivilcelerime ekstra bir etki ettiğini maalesef göremedim, ama gözeneklerimi ve yüzümü çok güzel şekilde temizliyor.Cildimdeki sebum fazlalığını dengeliyor.Şu an bitmek üzere, bitince tekrar alır mıyım bilmiyorum, yüz temizleme jeli olarak başarılı ama dediğim gibi akne için pek de etkisini göremedim.

Fiyatı 59TL, Daha fazla detaylı bilgiye;  www.multiactic.com.tr  buradan ulaşabilirsinizz :) Okuduğunuz için teşekkürler :)

Yorumlar

  1. Günde kaç defa kullanıyordunuz acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabah-akşam düzenli olarak kullanmak gerekmektedir.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yazılar