Loreal paris sunkiss renk açıcı jel

Merhaba ballarımm:)
Benim saçlarım sarı, açık kumral, kumral, bu tonları içeren ortaya karışık bir renk :)
Saçlarımı daha önce hiç boyamadım, yazın tuzlu su/deniz ve güneşin etkisiyle sapsarı oluyor, kış aylarında da bu tarz ürünler kullanıyorum ara sıra...

Geçen gün Gratislerde Loreal Paris'in Casting Sunkiss Renk açıcı jelini gördüm ve çok merak ettim. Denemem gerektiğini düşündüm ve hemen aldımm:)
Öncelikle ürünü biraz anlatayım size. Aşamalı renk açıcı olarak geçiyor. Saçlarda doğal güneş ışığı etkisi yarattığını iddia ediyor. Ve ipeksi yumuşaklık, parlaklık verdiğini de iddia ediyor. Tüm bu yazanlara katılıyorum. Alalı 1 ay oldu ben 2-3 kere kullandım. Ama yine de etkili, saçları yumuşacık yapan, missler gibi kokan ve çok hafif şekilde saç tonunu açan bir jel. Eğer sizin de saçlarınız boya değilse kesinlikle denemelisiniz. Çok güzel ışıltı kattı saçlarıma.
Fakat doğal saç rengi kahverengiden koyu siyah vs. olanların denemesini pek tavsiye etmem.Çünkü saç renklerinde bi açılma olacağını düşünmüyorum.Ürün çok hafif şekilde saçları açtığı için memnun kalmayabilirsiniz bunu da belirtmek istedim :)

Uygulanışı ise şöyle; kuru veya nemli saçınıza uygulayın, daha sonra isterseniz kurutma makinasıyla isterseniz de güneş yardımıyla kurutun. İşte bu kadar basiitt. Ve saçları yıpratmıyor daha ne olsun. Loreal bu işi başarmış. Kesinlikle harika bir ürün. 



Ve indirimde 15 TL'ye almıştım. Normal fiyatı da 20TL falan olması lazım. Tüm gratislerden bulabilirsinizzz :)



Umarım faydalı bir yazı olmuştur ♡

Yorumlar

  1. ben de alacağım ve oğlum için kullanacağım saçları kumral sarı biraz daha doğal sarı ışıltılar istiyor olur sanırım bununla değil mi??

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yazılar