Pizza Locale'de lezzete kaçtım!

Merhabalar!!
Hayatın akışı, koşuşturmalar, sorumluluklar derken her şeye mola verip, kendinizi şımartmaya ne dersiniz? Cevabınız evet ise okumaya devam edebilirsiniz :)

"Gözünü aç, duş al, hızlı bir kahvaltı yap ya da pas geç, traş ol, giyin, çık ‘tam zamanında’ ve yine işe geç kal… Egolarla uğraş, memnuniyetsizlerle uğraş, mutsuz ol, eve dönmek için saatlerce uğraş… Eve gel ufak birşeyler atıştır ve sonra uyuyakal… 
Gözünü aç, rahatça kahveni iç, gazetelere göz at (twitlere değil, gazetelere…) duşunu al, traşı geç, esnafa selam vererek dükkana yürü, kapıyı aç, mutlu ol, insanları mutlu et… Selamlaş, yardım et, evine mutlu dön… Mutlu uyu… Gözünü mutlu aç… 
Biz ikinci tarif için yazının başındaki her şeyi gözden çıkardık ve Locale olmaya geri döndük… 
Yüzde bir gülümsemeyle Locale olmayı hatırladık…"

Escape to Locale / Olay yerinden kaçmak - Kaçış Yeri

"Nasıl mı kaçtık?
İzmirli iki üniversite arkadaşının, Ankara ve İstanbul'da geçirdiği kurumsal hayat mücadelesinin ardından, kendilerine "neden!" sorusunu sormalarıyla başlıyor hikaye! Biraz kaçış ve samimiyete dönüş odağında planlar yapılıyor ve ilk adımı böylece atılıyor Pizza Locale'nin. İzmir'de hayatın vazgeçilmezi samimiyet, hoşgörü, huzur ve mutluluk odağında egolardan uzak bir kaçış hikayesi olmamızın temelleri bunlar! İşte bu yüzden sizleri aile edasıyla karşılayan tavır, her zaman doğru işi yapmaya çalışmak ve biraz da sizi bu kaçışa davet etme isteğimiz! Siz de gelin, birlikte bir kaçış yaşayalım!"

İzmir'in sevilen pizzacısı, kısa zaman önce İstanbullu oldu! :)
İzmir'de 7, Çeşme'de 1, Aydın'da 1 ve İstanbul'da 3 şubesi mevcut! 
Ben İstanbul/Beşiktaş-Akaretler şubesini tercih ettim.

Mekan otantik, ahşap dizaynda, rahat, aşırı kasıntı olamayan bir havada. Hafif loş bir hava da mevcut. Çalışanlar da ilgili ve güler yüzlüydü.

Tam 31 pizza çeşitleri mevcut! Ben diyetteyim pizza yiyemem derseniz de 3 farklı salatası mevcut! Vee, tatlı kaçışlar... 5 farklı tatlı/çikolatalı pizzaları mevcut. Sanırım Pizza Locale'i biraz daha farklı kılan olay burada gizli olabilir...

Soldaki; Füme Kaburga Pizza
Sağdaki; Şarküteri Pizza
Benim tercihim, orta boy "Füme Kaburga Pizza (Domates sos, mozarella, füme kaburga, roka, parmesan)" ve "Şarküteri Pizza (Domates sos, mozeralla, salam, pepperoni, sucuk, pastırma, kavurma, mısır, zeytin)" oldu. Tabii hepsini tek başıma yemedim! :)
Pizzalar orta boy olmasına rağmen oldukça büyüktü! Bu konuda öncelikle uyarmak isterim. Aslında küçük boy bile tek kişiye bir hayli yeterli olabilir. Veyahutta iki kişi bir orta boy pizzayla karnını doyurabilir. Hamuru incecik, malzemeler oldukça yoğun ve leziz... Benim favorim Füme Kaburga Pizza oldu. Genellikle pizzalarda füme et pizzayı tercih ederim zaten. Ve şuana kadar yediğim en iyi füme et pizza tahtına oturdu sanırım! Hafif, kolaylıkla bir çırpıda yenip, giden bir pizza :) Kesinlikle buna bir şans verin, bana teşekkür edeceksiniz. Tabii yoğun ve sek et tadına benim kadar düşkünlüğünüz varsa, yoksa size o et tadı çok yoğun ve ağır gelebilir.
Şarküteri Pizza da oldukça başarılıydı fakat bana biraz ağır geldi. Özellikle içerisindeki tereyağı ve bir çok et çeşitleri hepsi bir arada olunca benlik bir durumdan çıksa da yine de kötü diyemem. Küçük boyunun yarısı gayet doyurucu olur, o derece yoğun.
Pizza kaçışlarından sonra tatlı kaçış yapmazsam olmazdı...
Chocolate Pizza'yı tercih ederek, üzerindeki meyvelerin çilek ve muz olmasını seçtim. Dilerseniz kivi de seçebilirsiniz. Bunda boyut sabit yani seçim olmuyor, bu sebeple tek kişiyseniz kesinlikle fazla gelecek zira, söylediğim orta boy pizza ile aynı boyuttaydı ki orta boy pizzanın bile oldukça büyük olduğunu söylemiştim, gerisini siz hayal edin... Tabii iki kişi oluncan hemen tükettik orası ayrı! :)
Bol Nutella ve meyveli enfes bir kaçamaktı gerçekten de.
Tabii bu tatlı kaçışının yanında çay da olmasını isterdim lakin çay mevcut değildi, sanırım bulduğum tek eksikleri çay olmamasıydı, kısa sürede bunu da menüye dahil edeceklerini düşünüyorum :) Zira biz çaysız yapamayız ki! :) Bilmiyorum sizde benim kadar tatlı yanında çay arar mısınız? Ya da yemek üstüne bir çay içme alışkanlığınız var mıdır? Ama benim var...

Kısacası ben yeni keşfettiğim Pizza Locale'den oldukça memnun kaldım. Eğer bulunduğunuz şehirde şubesi varsa bir uğramanızı tavsiye ederim.
İnternet sitelerini incelemek isterseniz; *tıktık
İnstagram sayfaları ise; *tıktık
Pizza fiyatları 15-40 TL arasında boyutlarına ve çeşitlerine göre değişmekte.

Buraya kadar okuyan herkese tek tek teşekkür ederim, zira artık eskisi gibi okuyan, araştıran insanlar görebilmek biraz zor! :) Umarım faydalı bir yazı olmuştur! Blogumda daha fazla bu tarz mekan keşifleri, yemek deneyim ve tecrübelerime dair yazılar görmek isterseniz yorum yazabilir veya bana belirtebilirsiniz... Sizin favori pizza mekanınız neresi? Pizza Locale'e hiç gittiniz mi? Yorum olarak bırakırsanız çook sevinirim :)
Sevgiler...

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yazılar