Bvlgari Omnia Crystalline Parfüm ve WestParfum

Merhabalar!!
Kısa süredir favori parfümüm haline gelen Bvlgari Omnia Crystalline'den ve bu parfümü veyahut istediğiniz başka parfümü, oldukça uygun fiyata ve güvenilir şekilde temin edebileceğiniz bir adresten bahsedeceğim sizlere...
Bvlgari'nin mücevher-parfüm serisinden, özel bir lotus çiçeği ile karakterize edilmiş.
Notaların dengesi ile yayılan değerli ve canlı/yaşam dolu his damlaları, lotus çiçeği ve mandalina üst notada olup, kalp notası süsen kökü ve güneş çiçeği ve alt notası beyaz sandal ağacı, Siyam benzoini ve miskten oluşuyor.
Fresh, taze, hafif ve çiçeksiliğin yanında odunsu bir havası da olan, beni çok etkileyen bir koku oldu.
Kalıcılığı 4-5 saat dayanacak derecede başarılı.
Beni bu kadar etkileyen, kısa sürede favorim haline gelen parfümü; "WestParfum"den güvenilir bir şekilde temin ettim.
WestParfüm; Faturalı, yasal, orjinal ithal tester parfüm satıyor.Değişim garantili, adınıza faturalı, kapıda ödemeli, ücretsiz ve hızlı kargo sistemi de bulunuyor.
Dünya markalarının bulunduğu birçok parfüme veya bugün sizlere bahsettiğim parfüme ulaşmak isterseniz sayfalarını ziyaret edebilirsiniz...Kısa bir süre için geçerli tanıtım fiyatları ve kampanyayı kaçırmayın!!

Umarım faydalı bir yazı olmuştur, okuduğunuz için teşekkürler...Sizin favori parfümünüz nedir?Yorumlarınızı bekliyorum...
Sevgiler :)

Yorumlar

  1. Bulgari parfümleri genel olarak seviyorum .-))

    YanıtlaSil
  2. Bende baska bir parfum aliyorum orjinal tester degilmi canım? Guvenebilir miyim?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yazılar