Ulric De Varens'den büyüleyici 2 yeni parfüm | Varens D'Orient koleksiyonu Saphir ve Rubis

Merhabalar!!
Ulric De Varens'in parfümlerini çok severek kullanıyorum, gerek kokuları gerek de kalıcılıklarından, fiyatına da oranla çok memnunum.10 Ekim'den itibaren de satışa sunulan 2 yepyeni parfümü var, bugün sizlere onlardan bahsedeceğim...
Koleksiyonun adı; Varens D'Orient.
Varens D'Orient, Saphir;
"Bin renkli taş" olarak bilinen ve mavinin derinliklerinde parlayan Safir'den ilham alıyor.Siyah meyveler kokunun şehvetine binbir farklı ton katıyor.
Çiçeksi ve odunsu olan bu koku, etrafındakilere egzotik bir his uyandırıyor.Kuşüzümü gibi siyah meyveler ilk açılışı gerçekleştirdikten sonra, dolgun çiçek buketi değerli iki doğu mücevheri olan Isparta gülü ve Yasemin'e açılıyor.
Vanilya ve silhat ile büyüleyici bir etki yaratan amber izleri ile kapanışına yol alıyor.
Egzotik, çiçekli, pralinli.

-Üst; Bergomat, Kuşüzümü, Erik
-Kalp; Isparta Gülü, Yasemin, Sandal Ağacı
-Alt; Silhat, Cistus Labdanum Absolute

Kokusu bence, egzotik, çiçeksi ve ferahlık da içeren çok hoş ama fresh tonlarda.Hafif ama biraz kadınsılık da içeren koku arıyorsanız bu parfümü beğenebilirsiniz.Kalıcılığı gayet başarılı, hatta kıyafetten yıkanana kadar çıkmıyor o derece kalıcı.Parfümlerde en beğendiğim ve en çok aradığım özellik, kendi kokumun bana da gelmesi, bu parfümde kendi kokumun bana da geliyor olması daha beni daha iyi hissettiriyor.
Varens D'Orient, Rubis;
Efsaneye göre mutluluğun sembolü ve "değerli taşların kraliçesi" olan Yakut, Varens D'Orient Rubis parfümüne rengini vermekle kalmıyor, aynı zamanda Portakal Çiçeği ile sümbülteber birlikteliğini birkaç damla ud ile mükemmelleştirerek kokuyu daha gizemli hale getiriyor.
Doğunun özü, armut ferahlığını narenciyeyle birleştiren üst notaları, yasemin ve laden reçinesi ile portakal çiçeğinin birleşimine açılıyor. Alt notaları ise misk ve odunsu notalardan oluşuyor.
Egzotik, çiçeksi, meyvemsi, odunsu.

-Üst; Bergamot, Mandalin, Armut, Günlük Ağacı
-Kalp; Portakal Çiçeği, Sümbülteber, Laden Reçinesi, Öd Ağacı
-Alt; Misk, Sandal Ağacı, Silhat

Kokusu bence yine egzotiklik ve çiçeksilik içeren aynı zamanda meyvemsi ama odunsuluk da bulunan, gizemli kadın kokusu diyebilirim.Yani bu parfümde kadınsılık biraz daha baskın, ama öyle bayıcı ve çok ağır olanlardan değil.Çok hoş bir kadınsılık içeriyor.Kalıcılığı yine aynı şekilde bu parfümde de gayet başarılı.Kış için ideal parfümümü buldum diyebilirim!
İkisi parfümü de çok başarılı buldum ve beğendim ama özellikle "Rubis"e bayıldım.Bence bu parfümlere mutlaka bakmalısınız.Kaldı ki yazının başında da bahsettiğim gibi ben Ulric De Varens'in diğer 2 parfümünü de uzun süredir kullanıyorum ve onlardan da oldukça memnunum.
-Reve De Varens;Turunçgil ve meyve kokularını barındıran bir parfüm.Tatlı ama hoş, baymayan bir kokusu var.
-Femme De Varens, Sublime;Portakal Çiçeği, Yasemin, Misk, Vanilya ve Marshmellow kokularını barındıran bir parfüm.Şekerimsi gibi tatlı kokusu olsa da çekiciliği ve kadınsılığı da var.
Ulric De Varens parfümlerini; Watsons mağazalarından bulabilirsiniz.
Okuduğunuz için teşekkürler, umarım faydalı bir yazı olmuştur.Siz Ulric De Varens parfümlerini kullanıyor musunuz?Yorumlarınızı bekliyorum...
Sevgiler :)

Beni sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın!! :)
Instagram: *tıktık
Tiktok: *tıktık
Youtube: *tıktık

Yorumlar

  1. Hülya'cım, ben de Rubis'i beğendim anlatımından; tam kışlık bir koku gibi duruyor. Gratis'te rastlıyorum, açık haline denk gelirsem kokusuna mutlaka bakacağım. Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, tam bir kışlık koku, mutlaka bakmalısın canım :)

      Sil
  2. aslında içeriğindeki notalara bakınca tam benlikmiş gibi geliyor. pembe renkli parfümünü hiç beğenmeiştim ama görürsem bu kırmızıya bakabilirim, eline sağlık, teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, tabii koku tarzları farklı olabiliyor ama bu yeni çıkanları herkesin beğeneceğini düşünüyorum :)

      Sil
  3. safir sanki tam bana göreymiş :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz daha hafif koku tercih ediyorsan, evet uygun olabilir :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yazılar