Garnier renk açıcı sprey

Merhabalar!!
Yaz mevsiminin güzel güneşinin ışıltısını saçlarımızda görmek ister miyiz?Çoğumuz isteriz...Saçlarımızda sarılıklar, ışıltılar olsa kısacası güneş saçlarımıza hapsolsa hiç de fena olmaz sanki:)
Bugün sizlere Garnier'ın %100 ultra blond cristal soleil, renk açıcı spreyinden bahsedeceğim.
Saçlarda tatilden yeni döndüğünüzdeki gibi doğal güneş ışığı etkisi vermeyi vaat ediyor.
Saç renginizi ne kadar açacağınıza kendinizin karar veriyor olması öncelikle sevdiğim özelliğinden.Bir anda sapsarı veya çok açık tonda bir saç rengi vermiyor.Aşama aşama saç rengini açıyor.Uygulaması da çok kolay.Hazırlama, karıştırma, durulama gibi işlemlere hiç gerek yok.Nemli saça spreyi sıkarak kolayca uygulanıyor.
Daha önce ben Loreal Paris Sunkiss renk açıcı jel kullanmıştım fakat jel yapıda olduğu için bir süre sonra fark ettim ki saçlarımda ağırlık yapıyor ve jel yapısından dolayı uygulaması zorluyordu.
Bu ürün sprey formda olduğu için gerçekten çok pratik!
Nemli saça sıktıktan sonra fön/kurutma makinesi ile kurutarak ya da güneş ışığında kurutarak saç renginizin açılmasını sağlıyorsunuz.Gerçekten oldukça pratik.
Ürün boyanmamış saçlar için tavsiye ediliyor.
Verdiği sonuç ise oldukça güzel tonda bir sarılık ve parlaklık!
Benim saç rengim güneşte ve tuzlu su/denizde çabucak açılan, sararan bir yapıya ve renge sahip.Daha önce hiç boya işlemi uygulamadım.Evet, çoğu kişi inanmakta zorlanıyor, saçlarının doğal rengi nasıl sarı olur diyor fakat böyle işte :) Ara-sıra bu tarz saç rengi açıcılar kullanarak saç rengimin daha da açılmasına yardımcı oluyorum.Sıkça gelen sorular arasında ne kadar süre ile uyguladığım soruluyor, ben ayda 1 veya 2 kere uyguluyorum, çünkü saç rengim zaten açık ton olduğu için bana yeterli geliyor...Bu nedenle siz de istediğiniz saç rengine ulaşana kadar 2 günde 1 uygulayabilirsiniz.Zaten ilk uygulamada çok aşırı açılma olmayacaktır, saç renginizdeki farkı 3. uyguladığınızda fark edeceğinizi düşünüyorum.
Bu arada belirtmeliyim ki eğer saç renginiz çok koyuysa, siyah veya koyu kahverengi ise bu üründen pek bir etki alamayacağınızı düşünüyorum çünkü açıcı özelliği yüksek değil.
Kullandığım süre içerisinde saçlarımda herhangi bir yıpranma, aşınma, kuruluk veya kırılma gibi olumsuz sonuçlar asla olmadı.
Özet geçecek olursam; Saç renginiz kahverengi, kumral tonlarda ise saçlarınızı yıpratmadan aşama aşama bu sprey ile rengini açabilirsiniz, renk açmasının yanı sıra çok hoş bir parlaklık da kazandırabilirsiniz.
Fiyatı 29 TL civarında olması lazım.
Watsons'tan veya diğer kozmetik/kişisel marketlerden bulabilirsiniz.

Okuduğunuz için teşekkür ederim, umarım faydalı bir yazı olmuştur.
Önümüzdeki günlerde Loreal Pariss Sunkiss renk açıcı spreyinin yazısını da paylaşacağım takipte kalın :)
-"Saç rengimi nasıl açıyorum" yazımı okumak isterseniz, *tıktık

Beni sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın!! :)
Instagram: *tıktık
Tiktok: *tıktık
Youtube: *tıktık

Yorumlar

  1. Yazıyı heyecan ve merakla okudum. Boyalı saçlar notunu görünce üzüldüm. Keşke bu duruma da yıpratmadan saçı açacak bir formül bulsa birileri:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aslında boyalı saçlar içinde böyle birşey olsa çok iyi olurdu :)

      Sil
  2. saçlarımdaki boya şu anda akıyor ama yine de kullanamam iyice sapsarı hatta daha da kötüsü tupturuncu yapar saçımı sanırım :-((

    YanıtlaSil
  3. Benim saçımı açmaz sanırım ama saçı kumral olanlara iyi bir alternatif :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saçlarınızın rengi çok koyu ise açmayabilir :)

      Sil
  4. Benim de çok ilgimi çekiyor bu ürünler son zamanlarda ama saçımda boya olduğu için denemiyorum :/

    YanıtlaSil
  5. kumrallar bi denerse hoş açılmalar elde edebilirler belki saçlarında :)

    YanıtlaSil
  6. benimde saçlarım havuzda ve güneşte iyice açıldı. Bir ara bende loreal sunkiss kullanıyordum ama sonra bıraktım saçlarımı boyayınca. moda oldu herhalde baksana buda çıkarmış :)

    YanıtlaSil
  7. benim saç rengim de kumral işe yarar mı sizce:) bu arada keşif etkinliğinde buldum sizi takipteyim bana da beklerim sevgiler :) http://efsaninguncesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kumral ise işe yarayacaktır :) bloguna da bakacağım mutlaka :)

      Sil
  8. Ben saçlarımı oksijenli su ile açmıştım uçları yıprandı çok küçük bı kısmında lastik gibi yanma var bu ürünü kullanirsam çok kötü bir sonuç mu olur? Oksijenli su kullanmak istemiyorum artik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yıpranmış saçlara kullanmamanızı tavsiye ederim fakat alıp, saçınızın önce az bir tutamında deneyebilirsiniz isterseniz...

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yazılar