Karline A++ Susuz Manikür

Merhabalar!!
Biz kadınlar için el & tırnak bakımı çok önemlidir fakat bazen bunlara ayıracak vaktimiz olmayabiliyor ya da hijyen koşulları nedeniyle dışarıda manikür yaptırmaktan çekiniyoruz.
Karline A++ susuz manikür uygulaması, bizim bu sorunlarımıza çözüm olabilecek nitelikte.Hadi hemen geçelim incelemeye...
Özellikleri ve vaat ettiklerinden bahsetmek istiyorum biraz;
Susuz manikür & pedikür uygulaması, diğer bilinen manikür & pedikür uygulamalarından oldukça farklı.Hijyenik, tek kullanımlık, kişiye özel, yoğun cilt ve tırnak bakımı sağlıyor olmaları başlıca farkları.

Cildinizi D-PANTENOL hücre yenileyici ile yenilerken içerisindeki LİFSİ protein olan KERATİN ile tırnak yüzeyine bakım yaparak dış etkenlere bağlı soyulma, yumuşama, pullanma gibi sorunların önlenmesine yardımcı olur.

OCTOCRYLENE ile UV ışınlarına karşı cildinizi gün boyu koruma altına alır.
Yağlanma yapmaz ve cildinizin kaybettiği nemi geri kazanmasını sağlar.
Özel formülü ile suya ihtiyaç duymadan tırnak kenarlarını kısa sürede yumuşatarak maniküre hazır hale gelmesini sağlar.
Oje tutmayı engellemez.
Bitkisel kaynaklardan elde edilmiş ham maddelerden formüle edilmiştir.
E VİTAMİNİ sayesinde cildinize antioksidan etkisi yaratmaktadır.
WHEAT GERM PROTEİN sayesinde cildin erken yaşlanmasına karşı koruyucudur.
Triclosan, coloring, parafin, paraben ve alkol içermiyor.
Manikür paketinin içerisinden çıkanlar;
1 adet tek kullanımlık havlu
1 adet ahşap itici
1 adet tırnak törpüsü
2 adet keratinli SPA eldiven
2 adet oje silici
2 adet tırnak parlatıcı mendil
Uygulaması nasıl oluyor diyorsanız;
(Varsa)Tırnaklardaki oje temizlenir.Tırnaklar istenilen şekilde törpülenir.Ahşap itici ile tırnak diplerindeki etler açılır.Karline A++ keratinli SPA eldiveni giyilir ve parmak uçlarına 5 dakika masaj yapılır.Daha sonra eldivenin parmak ucu kısımları kesilerek maniküre hazır hale getirilir.Tırnak diplerindeki etlerinizi ahşap itici ile itebilir veya et pensi ile kesebilirsiniz, karar tamamen size kalmış.Ben et pensi ile kesmeyi tercih ettim.İşlem gören parmak uçları eldiven ile geri kapatılır, eldivenin içerisinde kalan kremin tırnak diplerine vs nüfuz etmesi sağlanır.Eldiven çıkartılır ve eller, tırnaklardaki krem güzelce yedirilir.Tek kullanımlık havlu ile fazla krem alınır.
Ve işlem tamamlanmış oluyor.
Benim yorumlarıma geçecek olursak;
Evde, kendi konfor ve hijyen ortamımda yapabiliyor olmam ve uygulamanın çok kısa vakit alması başta en sevdiğim özelliklerinden birisi oldu.Uygulama sonrası ellerimde veya tırnaklarımda yağlı bir his bırakmadan oldukça güzel bir şekilde nemlendirdi.Öyle ki hemen uygulama sonrası ojelerimi uyguladığımda hiç bir sorunla karşılaşmadım, rahatlıkla ojelerimi sürebildim.Keratinli SPA eldiveninin misler gibi kokusu ve ciltte bıraktığı koku ise gerçekten enfes güzel...Yüzme yaptığım için havuz & klorun etkileri nedeniyle tırnaklarımın yüzeyi oldukça aşınıyor, soyuluyordu fakat bu manikür uygulamasından sonra o aşınma, soyulmalar yok olmasa da hemen hemen yok olacak kadar azaldı!Ve bu benim için ilk uygulamada süper bir sonuç oldu!
Daha fazla ayrıntı için Karline A++ sayfasını ziyaret edebilirsiniz;
İncelemek veya satın almak isterseniz;
Flormar, Watsons ve Tekin Acar kozmetik mağazalarından bulabilirsiniz.

Okuduğunuz için teşekkür ederim, umarım faydalı bir yazı olmuştur :)
Sevgiler...

Yorumlar

  1. kendim tırnak eti kesemediğim için dışarıda yaptırıyorum ama aletler bana özel tabi .. bhu tarz bir ürün de evde oluyor acil durumlar için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben dışarıda hiç yaptırmadım ama aletlerin size özel olması fikri de baya güzelmiş :)

      Sil
  2. İçeriğini sevdim ancak bende hiçbir etkisi olmadı bu manikür setinin ne yazık ki :/ tırnak etrafındaki derim acayip kuru bu aralar, belki de ondan. Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ciltten cilde değişiyor tabii ürünlerin etkileri, belki de çok kuru tırnak etlerinde etkisi yeterli değildir :/ Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. benimde çok merak ettiğim ve ilk fırsatta deniyeceğim bir ürün bu . paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Deneneceklerim arasında olan bir ürün, bu tip evde yapılan susuz manikürleri seviyorum. Bana daha hijyenik, pratik ve zamandan kazanç sağlıyor gibi ggeliyor :)

    YanıtlaSil
  5. Bunu çok merak ediyorum ya bende Watsonsa uğradığımda bakıyım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yazılar