Krauterhof body lift gel - İnceltici ve sıkılaştırıcı vücut jeli

Merhabalar!!
Yaz mevsimine çok az kalmışken, vücudumuzu inceltmek ve sıkılaştırmak biz kadınların tek isteğidir!Daha sıkı ve daha ince olmak için hazırlıklar başladı mı güzellikler?Bugün sizlere bir süredir kullandığım inceltici ve sıkılaştırıcı vücut jelinden bahsedeceğim!Lafı fazla uzatmadan hemen anlatmaya başlıyorum, bakalım etkili olmuş mu, olmamış mı?

Öncelikle ürünün özelliklerinden, vaat ettiklerinden bahsetmek istiyorum...
"Krauterhof Sıkılaştırıcı Vücut Jeli cildi sıkılaştırmak için özel olarak oluşturulmuş inceltici bir kompleks içerir. Düzenli kullanımla cildin sıkılaşmasında ve elastikiyetinde gözle görülür bir etki oluşturur. Kullanım sonrasında taze ve hoş bir his bırakır.Selülite karşı da etkilidir."

İçerisindekiler;

Carnitine:Carnitine her hücrede yer alan, vitamin benzeri önemli bir maddedir. Bu doğal içerik madde “yağ yakıcı” madde olarak bilinmektedir. Vücutta bulunan yağ rezervlerini Mitokondri’de enerjiye dönüştürür. Mitokondri hücrede enerji üreten organeldir. Gerçekleşen yağ kaybı sonucu ortaya çıkan yağ asitlerini taşır ve bu yağ asitleri enerjiye dönüşür.

Guarana:Dünyada en fazla kafein içeren bitkidir. İçerdiği kafein ile yağ hücrelerini kırarak cildin daha pürüzsüz ve düzgün görünmesine yardımcı olur. Kafein, selülitin olduğu bölgedeki suyu emerek cildi sıkı ve gergin tutar ve böylece pürüzsüz bir görünüm sağlar.
Pantenol:Cilt için mükemmel bir etken maddedir. Özellikle gergin ciltlerde su tutucu özelliği ile etikilidir. Cildin iyi bir şekilde nemlenmesini sağlar ve nemlenmiş cilt daha sağlam bağlara sahip olur. Cilde doğal bir denge sağlar.
Bisabolol:Bisabolol papatyanın temel yağından elde edilir. Cildi yenileyici ve sakinleştirici özelliği bulunur. Hassas, tahriş olmuş ve lekeli ciltlerde etkilidir.
Sarmaşık:Cildin elastikiyet ve sıkılığını arttırmaya yarayan doğal bir aktif madde olduğundan, kolajen ve elastin sentezini hızlandırarak cilde esneklik kazandırır ve aynı zamanda dokulardan fazla suyun, ödemin atılmasına yardım eder.
At Kuyruğu:Yağ dokularını eritmeye yardımcı etken bir maddedir.
Su Yosunu:Selülite karşı etkili bir bitkidir. Yağ asitlerinin enerjiye dönüştürülmesini destekler."
Kullanım:Krauterhof İnceltici ve Sıkılaştırıcı Vücut Jeli’ni kullanırken masaj ile desteklemek büyük önem taşır. Problemli bölgeye ihtiyaç duyulan miktarda kullanılarak dairesel hareketlerle bir süre masaj yaparak uygulamak ürünün emilimini ve etkisini hızlandıran önemli bir noktadır.

Yorumlarıma geçmeden önce belirtmek istiyorum ki;Ben düzenli olarak spor (Fitness+Yüzme) yapıyorum.Jelin tek başına etki edip etmediği konusunda yorumum yok malesef, ki zaten bu tarz ürün kullanacaksanız, tek başına ürünün etki etmesini beklemek bence ürünü etkisiz kılacaktır.Eğer siz de bu ürünü kullanacaksanız spor ile desteklemenizi tavsiye ederim.
Geçelim benim yorumlarıma... 
Ben günde 2 kere, üst bacaklarıma uygulamayı tercih ettim.Uygularken masaj yapmaya özen gösterdim.
Ürün 200 ml.Ambalajı beyaz & mor tasarımıyla oldukça şık ve hoş duruyor.Normal açılır-kapanır şekilde kapağı var.Ürün jel olarak geçse de yapısı oldukça yoğun, bu nedenle ambalajdan çıkartırken çok fazla gelme gibi problemler oluşmuyor, ne kadar alınacağı ayarlanabiliyor.
Kokusu çiçeksi olsa da çok hafif limonumsu bir ekşilik de geliyor burna fakat rahatsız edici bir kokusu yok, zaten uygularken uçup gidiyor.
Ürünün yapısı yoğun olsa da vücuda uygularken, zannediyorum ki vücut ısısı nedeniyle kolayca dağılıyor ve rahatlıkla yedirilebiliyor.Ten üzerinde ağırlık hissi asla yapmıyor, çabucak emiliyor.Beklemeye gerek kalmadan giysilerimi giyebiliyorum, bu nedenle de daha bir sevdim.
Ben günde 2 kere, üst bacaklarımda kullanmayı tercih ettim.Ürünü uygularken masaj yaparak uygulamaya son derece dikkat ettim. Uyguladığım bölgede ilk olarak gözlemlediğim cildin görünümü düzgünleşmeye başladı.Yani, sıkılaşma etkisini çok çabuk görmek mümkün.Daha sonra azim ve ısrarla kullanmaya devam ettikçe, incelme olduğunu da görünce, gözlerimden kalpler çıkmaya başladı desem yeridir! :)Açıkcası toparlayacağını, sıkılaştıracağını düşünüyordum fakat inceltme etkisi olacağını düşünmüyordum ve bu 2 etkiyi de görebilmek beni çok memnun etti.Tabii demin de bahsettiğim gibi incelme etkisini görmek zamanla oldu, bir anda olmadı tekrar hatırlatmak istiyorum.
Tüm bu etkileri dışında, cilde çok güzel nem de veriyor.Selülite karşı etkili olup olmadığı konusunda bir yorum yapamıyorum çünkü selülit problemim yok. 
Özet olarak, cildinize düzgün görünüm vermek, sıkılaştırmak ve inceltmek istiyorsanız bu ürüne bir şans verebilirsiniz. 

Fiyatı 59,90 TL 
Ürünü incelemek veya satın almak isterseniz 
veya 
SenGüzelsin veya Krauterhof instagram hesaplarına
bakabilirsiniz... 
Ek olarak satıldığı yerler;Tüm eczaneler, Gratis, Watsons ve Rossmann'larda bulabilirsiniz. 

Okuduğunuz için teşekkürler, umarım faydalı bir yazı olmuştur.
Krauterhof'un bu jelini kullanan var mı?Ya da siz incelmek veya sıkılaşmak için neler yapıyorsunuz, ne kullanıyorsunuz?Yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim :)
Sevgiler

Beni sosyal medya hesaplarımdan takip etmeyi unutmayın!! :)
Instagram: *tıktık
Tiktok: *tıktık
Youtube: *tıktık

Yorumlar

  1. güzel bir ürünmüş, ben de bu tarz ürünlerin sporlar desteklenmedikçe çok ani etkileri olduğuna inanmıyorum. bir arada kullanılınca sonuç çok iyi olabiliyor, güzel yazın için teşekkürler canım :) eline sağlık, sağlıkla kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumun için ben teşekkür ederim :) Kesinlikle, spor ile birlikte oldukça etkili :)

      Sil
  2. Ben genelde bu ürünleri alıp sıkılıp bırakıyorum :) Düzenli spor da yapamadığım için artık almaya da pek yanaşmıyorum; fakat, incelme etkisini okuyunca canım çekmedi değil :) Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. azimle kullanmak lazım yoksa bir işe yaramıyorlar malesef.Faydalı olmasına sevindim :)

      Sil
  3. benim de kullandığım ve sevdiğim bir ürün sıkılaştıma ve cilt düzgünleştirme etkisi oldu bende...

    YanıtlaSil
  4. Güzel Paylaşımlar için teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel detaylı anlatmışsınız bende sporla desteklenmesi gerektiğini düşünüyorum :) sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Merak ettigim bir ürün. Unuttum arastirmayi bakayim bu hafta.

    YanıtlaSil
  7. Merak ettigim bir ürün. Unuttum arastirmayi bakayim bu hafta.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yazılar