Vissmate çamaşır suları

Merhabalar!!
Uzun zamandır kullanıp, deneyimlediğim Vissmate çamaşır sularından bahsetmeye geldim bugün...
Vissmate 2015 yılında kurulan, bir Türk firmasına ait.
"Hijyende tek hareket" sloganıyla çeşitli marketlerde satışa sunuldu. %100 hijyen ve maksimum koruma iddiası da var.Ayrıca her 10 kadından 9'u ürünün hijyenini beğendiğini söylemiş.
4 çeşiti var;

-Limon gücü
-Çam ormanları
-Çiçek bahçesi
-Deniz ferahlığı


Ultra yoğun kıvamı yoğunlaştırılmış güçlü formülü sayesinde mutfaktan, lavabo ve banyoya, bez ve süngerlerden yerlere kadar evin her yerinde kullanılabiliyor. 

En başta en sevdiğim özellikleri kokuları oldu... Kokusu diğer çamaşır suları gibi keskin ve acı değil.Farklı aromalar da içerdiği için insanı rahatsız edip, tıkamıyor.Ben bu sorunu çok yaşıyordum, çamaşır suları hemen dokunuyordu, nefes almam zorlaşıyor ve boğazım şişiyordu.Bu nedenle çamaşır suları ile iş yapmak bana göre değildi, o kısımları hep anneme bırakıyordum.Ama artık bende temizlik yaparken çamaşır sularını kullanabiliyorum. 

Yine kokusu ellerde kalmıyor.Temizlik bittikten sonra çamaşır suyu kokusundan ellerimde ve evde eser kalmıyor.Bence bu kısım çok önemli.

Kıvamı adında da geçtiği gibi, ultra yoğun.Bu nedenle temizlik yaparken su gibi akıp gitmiyor, daha iyi iş yapmayı sağlıyor.
Fayansları beyazlatması, camları temizleyip & parlatması, aynı şekilde yerlerde, parkeleri de güzelce temizleyip parlatması oldukça başarılı.

Kısacası ev temizliğinde oldukça başarılı buldum.Annemin ve benim kesinlikle onayımızı aldı.
Domestos'u unutturacak bir marka!

Fiyatı da oldukça uygun.
3,50 TL civarında satılıyor.
Biz, -annemle ben- yedekledik bile.
Peki siz Vissmate çamaşır sularını kullanıyor musunuz?

Yorumlar

  1. feci şekilde ağır kokmaması ve temizliğini ben de beğendim sürekli alırım sanıyorum artık..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yazılar