Her yerde hijyen şart | Neo Medicine Acto Genital Hijyen Spreyi

Merhabalar!!
Günün her saatinde, her yerde "hijyen" şart...
Yeni yılda sağlığınız için bir değişiklik yapmaya ne dersiniz?
Makyaj, cilt bakımına verdiğimiz önem kadar genital bölge bakımına da önem vermeliyiz.
Ben daha önce yıkama jelleri vs kullanıyordum, artık bu ürünle tanıştım, çok çok daha pratik geldi.
Sadece 1-2 fıs ile güvendeyizz.
Haftanın büyük bölümünü sporda geçirdiğim için spor sonrası da pratik tasarımıyla kendimi güvene alıyorum ya da dışarıdayken...

Üzerinde yazanlara göz atalım biraz;
  • Sadece dış Genital bölge temizliği için kullanılır
  • Vajina ph'ı  ile uyumludur ve normal florayı destekler.
  • Tahriş hissini ve kokuyu giderir.
  • Parfüm,alkol,sabun ve paraben içermez.
  • Tüm cilt tipleri için dermatolojik testleri Alman Dermatest Laboratuarlarında ''Çok İyi'' derece ile sertifikalandırılmıştır.
  • Durulama gerektirmez, günün her saatinde ihtiyaç duyduğunuz her an kullanabilirsiniz.

Çok pratik olan bu hijyen spreylerinin küçük olanını çantamdan büyük olanını da banyomdan eksik etmiyorum.Durulanma gerektirmeyen yapısı beni en çok sevindiren kısım oldu.
Tahriş, alerji, kuruluk gibi yan etkilerini de görmedim.

Siz de bu adımı atlamayın ve genital hijyeninize önem verin, derim:)
Şuradan ulaşabilirsiniz, Neo Medicine.

Yorumlar

  1. ben de yeni kullanmaya başladım canım genelde bu tarz ürünleri sevmem hassasiyet yapar ama bunda öyle bir sıkıntı yaşamadım çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  2. Ürünün fiyatına kendi satış sitelerinde daha doğru bir şekilde ulaşabilirsiniz

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yazılar