The Balm Hot Mama Allık

The Balm'ın allıklarına bayılıyorum.
Gerek ambalaj tasarımları, gerekse ürünlerinin kalitesi beğenimi kazanmayı başardı.
Daha önce Frat Boy allığının yazısını da yazmıştım onu da şuradan okuyabilirsiniz, *tıktık
Hot Mama isimli allık da diğer allıklar gibi son derece güzel tasarımlı, mıknatıs kapaklı, ince zarif...
Çantada taşımaya uygun.
İçerisinde aynası da mevcut.
Şeftali-pembe-mercan tonları arasında çok hoş bir rengi ve altın rengi ışıltıları da var.
Yanaklarınıza uyguladığınızda aydınlatıcı kullanmanıza gerek kalmıyor.Yaz-kış çok güzel duruyor...
Allık olarak kullanmanın yanı sıra far olarak da kullanabilirsiniz, gözlerde de çok hoş duruyor...

Tozutma problemi çok az, yok denilecek kadar az hatta.

Pigmentasyon yönünden gayet başarılı.Ölçüyü fazla kaçırmamakta fayda var, o nedenle dikkatli kullanmanızı tavsiye ederim.


Zaten çoğu kişi artık bu allığı biliyordur ama bir de ben yazısını yazmak istedim umarım hoşunuza gitmiştir...
Unutmadan şunu da belirteyim, Nars'ın Orgasm isimli allığına uygun fiyatlı muadil olarak gösteriliyormuş.

Ben o allığı kullanmadığım için bir yorum yapamıyorum ama eğer Nars Orgasm allığı almak istiyor ama alamıyorsanız önce bu allığa bakabilirsiniz...


Fiyatı 30-35 TRY civarlarında...

Yorumlar

  1. çok güzel bir renk bizzat denedim bu arada blğum ve instagram sayfamdaki çekilişime beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakarım canım :) Bende seni çekilişime beklerim :)

      Sil
  2. İlk allığım oluyor kendileri:) Aşk nefret ilişkimiz var.Esmer olduğumdan sanki yakışmıyor gibi geliyor bazende çok doğal buluyorum daha çözemedim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yazılar